29 Aralık 2008 Pazartesi

Karımı Siktirdim [ yalama ablam ]

Posted on 13:05 by Damla Akbağ

merhaba ben izmirde oturuyorum. benim 23 yasında güzel kalcalı ince belli sexsi bir ablam var. arkadaslarım hep ablama asılır ufaktan ıfaktan laf cakarlardı. ben bunları duymamazlıktan gelir salağa yatardım. tüm arkadaslarım sırf evde ablam var diye bizim evde takılır hic cıkmazlardı nerdeyse. ablamın o süper kalcasına, kiras gibi dudaklarına, sütun gibi bacaklarına bakıp mastürbasyon yaparlardı. bana kızdıkları zaman hep ablanı sikeyim bacak omuza alaım gibi laflarla kendilerini tatmin ederlerdi. günlerdne birgün arkadaslarım bizim odada bir plan yaparken gizlice duydum. ''salı günü bizim eve saat 2 de baskın yapıp ablamı sikceklerdi. ümit '' peki cemi napcaz '' dedi. murat da ''eğer o evdeyse onu etkisiz hala getirces gerekirse onu öldürürüz'' dedi. ben tabi cok tırsmıstım bişi duymamıs gibi salağa yatarak takıldım. SAlı günü gelmiş catmıstı. ben biras durgun ve tereddütteydim ablamla sadece ben avrdım evde. ablam farketti neyin var diye sordu bende yok bişey dedim. saat ikiye yaklasmıstı ben o korkuyla dısarı takılmaya cıkıyorum dedim. ablamda tamam dedi. dısarı cıkmamıstım merdivenlerde yukarda bizim arkadasların baskınlarını bekliyodum. ve zilc almıstı dıs kapıdan bizimkiler iceri girdi ve ablam cıktı kapıya. murat '' cem evdemi '' dedi. ablam yok dedi. OOO daha güzel diyerek içeri daldılar. murat, ümit ve osman ablamı bizim odaya zorla götürdüler ve içrden bağırıs cağırıs sesileri geliyordu. ben gizlice eve girdim ve anahtar deliğinden baktım üçü birden ablamı cok feci sikiyordu. murat ablamın o seksi götünü cok hızlı sikiyordu zevkten kudurmustu. ve ablamın götüne bosaldı. sonra ümit ablamın ağzına bosaldı. saçlarından hızlı hızlı sakso cektiriyordu ve zevkten ucuyolardı. osmanda ablamı bacak omuza almıs amından sikiyordu. ablam artık cırpınmayı bırakmıs zevkten '' ooooo oooo aahhhh'' diye sesler cıkarıyordu. Osman sonra ablaın götüne veriyordu hızlıca ama gercekten ablamda cok güzel mallar vardı bende sikimi tutuyordum baka baka sonra ablamın o seksi cıldırtan götüne soka soka basalmıstı. tam bosalcağı zaman ağzına verdi ablamın işlerini bitirdikten sonra ben tekrara merdivenlerin oraya saklandım korkudan içeri giremedim. ama gercekten cok feci siktiler ablamı o günden sonra pisikolojim bozuldu ama bende sikcem bir gün ablamı

No Response to "Karımı Siktirdim [ yalama ablam ]"