14 Aralık 2008 Pazar

Komşu sex Hikayeleri [ Yeni Taşınan Azgın Komşularım ]

Posted on 02:56 by Damla Akbağ

merhabalar herkeze.acaba yazmalımıyım diye çok düşündüm ama sanırım yazmalıyım.antalyadan ismim kaan 26 yaşınsayım hemen konuya giricem.binamızda yıllardır bo bir daire vardı.ve ben içimden şurayı biri tutsa yada satın alsa şöyle dul bir kadın yada iki genç kız yada olgun bir bayan diye düşünürken evin satıldığı haberi geldi.ama daha sonra evi kimin aldığı ile ilgili hiç birşey düşünmedim.şehir dışına tatile gittim hem iş hem tatil cinsinden birşeydi.hiç unutmuyorum tatil dönüşü bronz bir tenle binanın kapısından içeri girmeye hazırlanıyordumki baktım kapıda bir nakliye kamyonu.bende gözlükler kirli sakal body bir t-shirt altımda bir blue jean fenayım yani. bu arada boyum 1.80 normal bir yapım var ve çok çekici ve yakışıklı olduğumu söylerler neyse tam içeri girmek üzereyken gözlerim ev sahibini aradı.ama bulamadım neyse eve girdim duş falan aldım yemek yedim derken merdivenlerden sesler gelmeye başladı hemen dürbünden merdivenlere doğru baktım ama ışık yoktu tam bu esnada ışıklar yandı ne göreyim iki tane kadın plazma tv yi taşımaya çalışıyor bu arada üzerimde sadece banyo havlusu var.kapıyı hafif araladım baktım şöyle bir ne oluyor gibilerinden onlarda bana yani kapıya doğru baktı dedim bir saniye bekleyin ben hemen yardım edicem size.hemen altıma bir shirt giydim üstümede atlet çıktım dışarı merhaba dedim merhaba ddiler sizler yeni komşularımız olmalısınız dedim evet dediler bende dedim hoşgeldiniz binamıza içlerinden esmer olanı valla bilseydik daha önce gelirdik dedi ben nasıl yani dedim sarışın olanı lafı topladı ve dediki havalar sıcak yetiştiremedik ondan dedi gülüştüler yani ben aptala yattım anlıyacağınız.plazmayı tek elle aldım götürüyorum derken merdivenleri çıkarken sarışın olan bu sefer ya tabii canım erkek olmak başka birşey biz iki kadın başımıza taşıyamadık adam geldi tek eliyle herkül gibi kaldırdı maşallah dedi.neyse ben daireden içeri girdim birde ne göreyim dairenin içerisini mükemmel modern bir tarz ve stilde döşemişler anladımki taşınma işi bu yüzden gecikmiş.ben elimdeki plazmayı nereye bırakacağımı sordum sarışın olan yeri gösterdi.ben tam hayırlı olsun tekrar hoşgeldiniz binamıza derken esmer olan gidiyormusunuz dedi bende kal diyen olmadıki dedim gülüştük burda .ama daha taşınması gerekn eşyalar vardı ve hassas olanları ev sahibleri taşıyordu.bu arada ben eviniz çok güzel olmuş dedim esmer olan hemen dedi ciddimisin evet dedim ve mutfak nerde dedim hemen gösterdiler işte dedim budur olmuş dedim yani.derken bana alalacele ne içersiniz die sordular kahve dedim sade hemen hazırladılar.kahveyi içtim müsadelerini istedim ve evden çıktım.işe gittim ve işyerinde tüm bu yaşananları düşündüm ve aklımda iki tane taş gibi alımlı seksi kadın silüeti kaldı .derken günlük iş telaşı tatil dönüşü işlerin yoğunlu falan filan saat gece yarısına dayandı tam 23:45 de iş yerinden ayrıldım 00:30 da eve gelmiştim.yine bir duş aldım bişiler atıştırdım derken yeni taşınan komşuların ışıkları halen yanıyordu ve ben bu komşularımızın ne olduğunu kim olduklarını hala bilmiyordum.saat gece yarısını bulmuştu 03:15 de merdivenlerde ayak sesleri duydum baktım esmer olan (hülya)birşey arıyor dairelere bakıyor derken benim dairemin dış kapısının önünde durdu ve kapıyı çok hafif tıklattı.duymamazlıktan geldim bir daha tıklattı derken ben uykuluymuşcasına kapıyı açtım iyi geceler ne olur kusura bakma dedi hemen bizim daireye gelmeniz gerekiyor telaşlandım baktım esmer olan(hülya)oda telaşlı ne oldu dedim hayırdır!adını bile söylerken iğreniyorum dedi anlar gibi oldum aptala yattım hemen çıktım spontene olsun istedim altımda bu sefer paçalarını kestiğim bir eşofman ve üstümde fanila vardı hiç unutmuyorum.acele yukarı kattaki yeni taşındıkları daireye girdim beni mutfağa götürdüler ve bir de baktımki ölü bir fare zavallı hayvan dedim açlıktan ölmüş nasıl olur dediler farenin burda ne işi var ben açıklama yaptım binamız temizdir dedim ve ilk eşyanın taşınma zamanını sordum 3 hafta oldu dediler ben hemen mobilyalarmı dedim evet dediler nerden biliyorsunuz bende fare genelede taşınılan evden gelir ve bu fare muhtemelen o mobilyaların içinden geldi ve siz 3 hafta uğramayınca açlıktan mutfak tezgahının altın ençok özlemini duyduğu yemek hayaliyle burada işte tam burada canını verdi dedim.baktım telaşları ve korkuları mutluluğa dönüştü yani dedi sarışın olan(merve)bir trajedi,korku ve telaş ancak bu kadar mizansen anlatılır.bende yazarım dedim a a dediler ne yazıyorsun bende işte böyle durumlarda iyi yazarım dedim:Dsonuç kısmına gelicek olursam bu yaşanmış hadisenin .benim bir anda saat gecenin 04:00 de birden aniden ya dedim hülya ve merve beni bir merak sardı!nedir diye aynı anda cevap verdiler.dedimki evinizi çok merak ettim iç mimarisi gerçekten güzelmiş bende evimi tadilat ve restorasyondan geçirmek istiyorum.tabii bu arada fareyi tutup attım sokağa:Dkarımın aç olup olmadığını sordular bende teşekkür ettim ve değil cevabını verdim.banyoya doğru beni resmen çektiler birde baktım jakuzi işte bu dedim budur olay.güldüler.tabii ben arlarda gırla espri yapmaktayım hatta esmer olan (hülya)ay yeter dedi çenem ağrıdı gülmekten bende dedim antrenman yaptırıyorum fenamı dedim.nasıl yani dedi bundan sonra çok gülüceksin diye geçiştirdim ha dedi (ama ben saks yapması için antrenmandan bahsediyordum halbuki:D)banyodan çıktık yatak odasına doğru girdik koliler falan ortalık yerde ama yatak nedense hazır zaten eve girişte güzel bir koku tütsü falan yanıyor mumlar yanıyor kokulu:Dtam çıkmak üzereyken yatak odasından bir şey çok dikkatimi çekti çift taraflı bir vibratör kırmızı renkli yatağın hemen altında sırıtıyor odadan içeri girenlere.dedim kendi kendime bunlar lezbiyen.moralim bozuldu.bakın şimdi filim kopuyor.biz hülyayla içeri doğru hareketlenmişken bir den bir ses duyduk yere birşey düştü ama ağır birşeydi hülya hemen merve dedi içeri koştu bende arkasından tabii.birde baktıkki merve bayılmış yatıyor ay dedi canım tansiyonu düşmüş olmalı çok yoruldu dedi.hemen yerden kucağıma alarak kaldırdım .ama bu arada baygın olmadığının farkına vardım:D içeri yatağına götürdüm yatırdım.hemen kolonyağı istedim hülyadan bulamadı tabii hemen bir soğan dedim bulamadı neyse dedim fink şao tekniği ile bilincini açalım dedim vay vay vay dedi hülya neler varmış sende aslında öyle bir teknik yok sevgili okurlarım onu o onda ben yazdım iyi yazarım demiştim:Dneyse ben başladım ayağının taban kısmında masaj yapmaya yani saçmalamaya neyse ama bu saçmalamayı bir uzak doğu tadında yapıyordum.çoşmuştum bir kere durdurana aşk olsun:D zaten ruhumda fetish durumları hakimdi inanın mervenin altındakikülotlu çorap ta(pantyhose)tam istediğim renk ve şeffaflıkta idi siyahtı.ben bir yandan ayak taban kısmına masaj yaparken birden ani bir hareketle çorabın taban kısmını yırttım ve ayık olan hülyaya teması engelleyen hiç bir unsurun olmaması gerektiğini söyledim bu arada bu açıklamalarıda yapmak gerektiğini tecrübeli arkadaşlarımız bilirler.:Dderken fink şao tekniğinin en büyük unsur ve ögesinin dil olduğunu söyleyiverdim.ve dilimin en uç noktası ile tabanın orta kısımlarına ince ,hassas ve kıvrımsal dokunuşlarda bulundum.baygın olana (aslında ayık)merve ayağını hafif hafif hareket ettirmeye başladı ama ben bu arada bilinci kaybolan hastanı hemen ayılmasının sakıncalı olduğunu söyledim bu konuşmalarımı her ikiside gayet net bir şekilde duydu.merveyi sekse hazırlıyordum.fink şao tekniğinin insan vücudunun en hassas bölgelri olan sinir uçlarına dokunmak olarak özetledim.ve artık önümde bir kadın vücudu tüm ihtişam ve görkemiyle yalanmayı bekliyordu:D aradan kısa bir zaman geçtikten sonra merve gerçek manada zevk iniltileri içerisinde o şuh sesleri çıkarmaya başladı ve ayağıyla beni vajinasına doğru hissettirmeden (düşünün yaşananları hepsi seks adına)çekmeye başladı baygın ya kendisi:D bende hiç oralı olmuyormuşcasına ama tamda oranın yerlisi gibi davranıyordum.bu arada hülya elinde meyve suları kahvaltı tepsisi ile çıka geldi.tamam dedim ziyafet var.ama bizi o halde gördü ama şunu anlamadığına eminim yararlanıyormu acaba:D neyse nihayet hastamız kendisine gelir gibi oldu ve ben nerdeyim dedi.ben yatağın altındaki vibratörüde bu arada ayağımla dışarıya kadar çıkarttım durum bir toplu sekse müsait bir hal almıştı sanırım tek yapılması gereken şey minik bir hamleydi.ve bu hamleyi hülya yaptı üstünü birden pervasızca çıkardı altında sütyen yoktu ve benim yanıma oturdu dediki daha fazla devam edemiyeceğim bu olanlar dedi ve saldırıya geçti.merve hemen oracıkta aletimi ağzına götürdü emmeye yalamaya koklamaya başladı.hülyada dudaklarıma yapıştı.aralıksız 2 saat seks yaptık .hep beraber duşa girdik o müthiş jakuziye.inanın 1 saat hülya ağzından aletimi çıkarmadı.alet delisi olduğu belliydi.re3ngarenk külotlu çoraplar eşliğinde fetish bir gece geçirdik ve bende bu iki mümtaz hanım efendiye tabii.bana neler almadılarki hatırı sayılır bir servet yaptım.ama ihtiyacım yoktu.iş öyle bir hal aldıki ikisi bana ulaşamadıklarında msn de camdan görüşüp showlar yapmaya kadar işi götürdüler.bende mastürbasyon tabii bu arada msn adresimde onlara tanıdık geldi işte asıl bomba burası western_q@hotmail.com olan msn adresimden daha önce hülyayala görüştüğümüz ortaya çıktı demekki bir şeyi çok istersen oluyormuş bence sizde anı yaşayın:Dsaygılar herkese...

No Response to "Komşu sex Hikayeleri [ Yeni Taşınan Azgın Komşularım ]"