14 Aralık 2008 Pazar

Komşumun Karısı Siktim

Posted on 02:54 by Damla Akbağ

slmlar size başımdan geçen bir olayı anlatacağım tamamiyle gerçektir.... adım hüseyin 23 yaşında liseyi bitirmiş ve çalışmayan biriyim daha doğrusu çalışma ihtiyacı duymayan biriyim....bu yüzden sürekli seyahat ederim arkadaşlarımın yanına akrabaların yanına anlatacağım olay 3 gün önce başımdan geçen kesinlikle gerçek bir olaydır xxx şehire ablamların yanına gitmiştim eniştem görev gereği bu şehirdeydi. ablamların alt komşusu ayşe adında bir kadın vardı bu kadın 32 yaşında 3 çocuklu evli biriydi kocası çalışmaz babasının parasını yerdi gayet varlıklı insanlardı oturduğumuz apartman onlarındı neyse buraya geleli 2 ay olmuştu başlarda komşuya karşı içimde hiçbir his yoktu o gün ablamlar misafirliğe gitmişlerdi bense misafirlik olayından hoşlanmadığım için gitmemiştim evde oturmuş tv seyrediyorum birden kapı çaldı gelen ayşenin küçük kızıydı beni aşağıya çağırıyor bilgisayarlarında sorun olduğunu sölüyorudu anahtarı alıp aşşağı indim ev de küçük kız ve ayşe vardı kocası dışarda diğer çocuklarda okuldaydı neyse bilgisayarı hallettikten sonra tam çıkıyordum ayşe okan gel bi çay iç dedi öyle git dedi çocuk bilgisayar başındaydı mutfağa geçtim çay koydu çayımı yudumladım birden ayşenin üzerinde kazak altında uzun bir etek başındada çemberi vardı südyensiz olduğunu farkettim bu kadını gördüğüm kadarıyla namuslu biri olarak biliyordum neyse birden bana okan sana bişi sölücem ama armızda kalacak peki ayşe abla dedim ya bizim hayırsız kocayla uzun zamandır yapmıyoruz çok istiyorum ama hayvan herifin keyfi bir türlü gelmiyo acaba... dedi ve kafasını önüne eğdi sonra bak eğer istemiyorsan hiç sölemedim farzet ve kesinlikle aramızda kalsın dedi.... biraz durdum ve gülümsedim peki olur dedim hemen elimi tuttu ve çocuğa görünmeden yatak odasına geçtik çocuk beni gitti biliyordu neyse yatak odasına geçer geçmez dudaklarıma yumuldu hemen karşılığını verdim ve10 -15 dakka boyunca ayakta öpüştük sonra yavaşça yatağa uzandık önce o benim üstümdekileri çıkardı sonra ben onun ufak ve diri göğüsleri vardı amıda yeni traşlanmış belliydi her yerini yaladım iyice azmıştı belli nolur okan sik beni diye yalvarıyordu hemen kafasını eğip sikime uzattım ağzına almış yalamıyor sömürüyordu galiba çok uzun zamandır ilişkiye girmiyordu yeter artık okan sik deyince hemen doğrultup bir çırpıda amına geçiriverdim dediler gibi sikişiyorduk çocuk yan odada olduğu için sesini çıkaramıyordu bağıramadığı içinde vücudumu tırmalıyordu çok kısa bir süre içerisinde ikimiz birden boşaldık hemen arkasına geçtim deliğe dayadığımda çokta fazla zorlanmadı belli ki kocası daha önce onu götten sikmişti ikincisinde ben göt deliğine boşaldım ama o daha gelmemişti hemen benim kini uyandırdı 3, ye oda boşaldı kocasının gelme olasılığı olduğu için kısa kesmek zorunda olduğunu söledi giyindik çaktırmadan kapıya yöneldik kapıda dudağıma bir öpücük kondurdu ve bunu sık sık tekrarlamamızı istediğini söledi merak etme seni sık sık sikicem dedim ve gittim.

No Response to "Komşumun Karısı Siktim"