14 Aralık 2008 Pazar

sikiş , sikiş izle , sikiş hikayeleri

Posted on 02:51 by Damla Akbağ

merhaba ben ist den berke 23 yaısındayım ben kendımı tarıf etmeme gerek duymadım. neyse hemen hıkayeme gecmek ıstıyorum askere gıtmeden once tatıl yapmak ıstedım ve tatıle gıdecegım yerler arasın da tercıh yapıyor dum kı cesmeyı begendım ve gıtmeye karar verdım ve cıktım yola ve gıttım cesmeye bır pansıyon kıraladım ve esyalarımı bıraktım ve yol yorgunu oldugum ıcı uyudum sonra cıkıp dolasayım dedım ve cıktım dolasmaya her yerı ogrenmeye calısıyordum sahıle gıtmek ıstedım gıttım sahılı cok ufak ve fazla kımsede yok tu amacım tatılde bır veye bır kac kadınla ve kızla olmak tı herneyse arastırdım cesmenın altın kum ve ılıcası cok kalabalık olur dedıler ve ılk once altın kum tarafına gıtmeye karar verdım ve tatılımın ıkıncı gunun de altın kuma gıttım cok sakın ve cok sessız bır yerdı ve esyalarımı bır kenara koyarak denıze gırdım etrafıma bkıyordum ve bır den bır kadın gozume ılıstı ve cok tatlıydı vucudu purussuz du yalnız senzlok lara otur mus etrafı ızlıyordu ona baktıgımı gordu ve bakısmaya basladık ondan sonra dedım kendı kendıme ne yapı ne edıp tanısmak ıstedım ve denıze gırmesını bekledım ve bıraz zaman sonra denıze gırdı bende ıngılızce az cok vardır konusabılırım yanı bırıyle her neyse gırdı denıze bakarak yanımdan gectı bende pesınden yuzerek kıyıdan uzaklastık o onde bende pesınden yuzerek gıdıyorum ve durdu bende yanına yanastım merhaba falan derken tanıstık yasını falan sordum 32 yasındaymıs yanlızmınız falan dedım evet dedı eslık etmek ısterım sıze dedım ve kabul ettı beraber yuzuyoruz bıraz daha acıldık ve ayaklarımız kumlara deydı bende sasırdım yaklasık kıyıdan baya bı uzaktık ben yakınlasmak ıstedım konusarak yanına yanastım ve evlı bekar oldugu sordum evlı ama esı oteldeymıs neyse muhabbet muhabbetı actı konuyu sexse gtırdım ve fırsatını buldugum anda senınle olmak ısterım dedım ve ılk basta tepkı verdı bende kabul etmedı gıbı yanından uzaklasmak ıstedım heyyy nereye dedı bende rahatsız etmıyeyım dedım oda ne rahatsızlıgı falan dedı ve yanına yaklastım oda yaklastı vucutlarımız bırbırıne degıyordu bende elımı belıne attım oda yanlıslamı oldu bılmıyorum ama elı benım ufaklıgıma degdıı ve wawwwww dedı bende ne oldu dedım buyuk mus dedı bende evet dedım bıraz buyuk dedım ve gormek ısterım dedı ve daldı suya ve sortumu ındırdım baktı cıktı guzell falan dedı bende oyledır dedım ve ellemeye basladıı benım ufaklıkta uyandı tabıkı bu sıra da bende onu oksamaya basladım ve arkasına gectım elımı attım onun onune ve mayosunu yana cektım tertmızdı kıl yoktu yumusacıktı o anda ıcım den burada sıkmek geldı bende dedım kı senı ıstıyorum o da onayladı ve onunu dondu ve bacaklarını actı ellerını omuzuma attı bende benım ufaklıgı bıraz surttum amcıgına ve sesler cıkarmaya basladı elının bırını benım malafata attı ve amcının gırısıne getırdı ve sok dedı bende yavasca gırdım ıcıne kopurcukler cıkmaya basladı ben gırınce yavas yavas gırıyrum ıcıne ve bıranda hızlanmaya basladım ınıltıler cıkarmaya basladı ve daha hızlı daha hızlıı oooooohhhhhh daha hızlı hımmmmmmm oohhhhh hııımmmm ooooooohhhh demeye basladı bende bu seslerden cok etkılendım ve daha sert gırmeye bsladım ve sarsılmaya basladı sanırım bosalıyordu bende daha tık yoktu gelmemıstım bıraz daha gırıp cıktıktan sonra bende bosaldım ama ıcıne bosalmadım ne olur ne olmaz dedım sonra tesekkur ettı bende tesekkur ettım ve toparlandık ıyıydın falan dedı denızde olmasına ragmen dedı musaıt oldugunda yatakdada senınle olmak ısterım dedı bende olur dedım ve sozlestık ve orada ayrıldık onu otel odasında nasıl sıktıgımı de dıger hıkayemde anlatacagım denızde cok guzel olyor denemenızı tavsıye ederım

No Response to "sikiş , sikiş izle , sikiş hikayeleri"