8 Eylül 2009 Salı

Kızarkadaşımı siktim

Posted on 13:47 by Damla Akbağ

Slm ben cabbar 1.80 boyunda 69 kilom var yaşım 31 neyse ben konuya geçim karşı kmşumuz cansu bir gün annemlere çay içmeye geldi neyse geldiler oturuyoduk tabii bizdede bilgisayar yok cansularda bilgisayar var cansu dediki bana gel bize gidelim bilgisayarda takılalım dedi bende fırsatı kaçırırmıyım ewe gidik blgisayarı açtık neyse öyle sitelerde geziniyoduk birden cansu bacalarını üstüste açtı ve onun sulu amını gördüm yarragam 20cm oldu cansuda kalkan yarragımı görüünce çok utandım amma cansuda çok istiodu cesaretimi topladım ve cnsuyu attım yataa cansu yapma yapma die bagarmaya başladı bende dedimki ikimizde bu işten karlı çıkacaz neyse cansu zevke geldi kendini bana bıraktı etegini açtım amı manyak suluydu amını okşadım ve yarragım götüne soktu cansu dediki ah kramp girdi dedimki cansuya sus kız birisi duycak dedim neyse sustu ve siktim siktim işte oldu bitti

No Response to "Kızarkadaşımı siktim"