8 Eylül 2009 Salı

Pasif gay

Posted on 13:45 by Damla Akbağ

Ben doğma büyüme köyde yaşayorum 16.17.yaşımdan beri hep yarı aktif yarı pasifim ama derdimi köyde olduğum için kimseye açamadım hiç yarak yiyemedim özlemimi kendim ağac ve silikondan imal ettiğim yarak görümünde alatlerle götüme sokar zevk almaya calışırdım birgün şehre indim işimi bitiremedim akşam oldu otelde iki kişilik yer bulabildim otelci tek sen varsın başka gelen olmazsa şansına dedi bende saat 12.30 civarına geldim odama girdim diger yatakta biri yatıyor belden aşağısı acıkta şöyle bir baktım adamın yarağı kalkmış dışarıdan belli bende soyunup yatacam benim tıkırtama adam uyandı kaltı yatağa oturdu hoşbeş ettik sohbete başladık evli bekar derken adam konuyu sexse getirdi bana sen hiç göt sikdimi ben ona aynı soru derken adam ayağa kalktı yarağı dahada kalkmış gelip önümde durdu suhbete devam ediyorduk artık sabrım kalmamıştı elimi kalkmış olan yarağına uzattım oda isterik hareketke yüzüme baktı bende hemen kilotunu aşağı indirmemle yarağı ağzıma aldım birkaç ileri geri ağzımda gezdirdim cıkardım yarak okadar böyümüşki neredeyse 25.30 santim adam hemen arkama geçti gilotumu cıkardı bu negüzel göt benim karıda böyle göt yok dedi hemen yalamaya başladı göt deliğim eğiden açılmıştı o koca yarağın kafasını deliğime dayadı kafamı aşağiya bastırdı yavaş yavaş itiyordu içine canım az yandı zevkli ömrümde ilk defa yarak yiyiyordum bunun zevkini tadıyordum iki elimle adamın kalcasından tutuğum gibi kendime cekdim adamın yarağını tamamen icime aldım onu beklemeden ben ileri geri almaya başladım okadar istekle haraket ettiriyordumki adam yerinden kımıldamadan beni sikiyordu ve az sonra içime boşaldı henen içiden cıkardı ağzıma verdı ve sıra sen sikeceksin beni dedi bunu sonra anlatacam

No Response to "Pasif gay"