9 Eylül 2009 Çarşamba

Patronumun Karısıyla

Posted on 16:34 by Damla Akbağ

Merhabalar....Ben Muzo... 35 yaşında bir erkeğim bundan 5 yıl önce yaşadığım bir gerçeği sizlere anlatmak istiyorum. 5 yıl önce uzaktan tanıdığım bir arkadaşa şoför olarak girdim. Süt cekiyorduk. Birde dikiş işleri vardı karısı hergün biz ile gider gelirdi. Üçümüz beraber olurduk artık karısı ilede samimi olmuştuk çok kereleride bana hanımıda şu kalmış bu kalmış şeyleri ben gider alır gelirdim bazende o ilde kalır işlerini halleder biz hanımı ile şehre gelirdi çocuları yoktu 5 yaşlarında bir kızı evlatlık almışlardı amam hala olumu diye arıyorlardı karısı çok güzel alımlı daha kız gibi duran bir kadındı biz gelip giderken 2 miz çok iyi sohbet edrdik bana çok nazik davranırdı hep bende niye cocuklarının olmadını sorardım oda herşeyi yaptık olmuyor her türlü herşeyi denedik derdi üzülürdü çok yine bir gün biz 2 miz ilden geliyorduk kocası ilde kalmıştı gece geç kalmıştık o gün o köyde oturuyordu ben şehirde idim onu köye götürdüm indiler bende ya sen yalnız korkmayacanmı korkarsan ben kalayım dedim oda bana yok ya korkmayız ama sen istersen kal zaten sabah oluyor sabah yine gelecen buraya kalırsan kal dedi bende olur kalayım o zaman dedim eve girdik cocuk arabada zaten uyumuştu onu götürdüm yatırdım yatağına biz kalmıştık bana yatak hazırlamaya başladı yatak olmuştu 2 miz biraz daha sohbete koyulduk derinlere inmiştik ya dedim yenge hanım sen çok güzel her şeyin ile herşeyi analayan bir kadınsın sen çok iyisin dedim bana herşey getiriyor ikram ediyordu bana sende öylesin sende iyi bir erkeksin diyordu rtık ikimiz birbirimize yaklaşmıştık bu akşam madem biz ikimiz kaldık beraber yatmalıyız diyorum sen harikasın dedim dudakalrını ememeye başladım emiyordum artık memelri hala taş gibi duruyordu sıkıyordum daha ellerken inlemeye başaldı elimi amına bir koydum sular içinde kalmıştı sen çok harikasın yavrum diyordum hemen benim yatağa yattık soyunmuştuk ikimizde ayağına kadar yaladım deliriyordu tekrar yukarıya doru gitmeye başladım amına geldim artık darbeler yapıyorum yalvarıyordu hadi artık benim erkeğim hadi diyor bana yavarıyordu yukarı doğru geldim yarağı yattığı yerdeağzına verdim koparacak yarağı yarakın harika sok bunu bana inlet beni bu akşamdiyordu benimkide baya iyidir 18 13 dür amının üzerine koydum biraz soktum gircek artık sok sok yerine artık o senin deyil benim artık hadi sok diyorum sana patronluk yapıyordu ben memelrini parçalarcasına ısırıyorum hala ye onları diyordu artık bir hamlade yarak derinliklere ulaştı orada kafa kaldırıyordu iyi sik beni bellimi olur bakarsın oluverir diyor dahada haraketli sikşiyordu yarağın altında götü dans ediyordu bunu o gece bir kaç kez siktim menlerim içinde yarağı çıkarmadan üzerinde yatıyor dudak ve memelri ben yarım saat üzerinden inmeden yiyorum maya tutsun diye bunu sabaha kadar siktim son olarakta bide götünü vermeyecenmi bu erkeğine dedim ya sana yetmedimi am dedi bende oda tatlı çok sende sevinecen dedim anlaşılan oki oradan yarak yememiş o hep cocuk hevesine amını siktirmiş ben bun domalttım amına yarağı domalık vaziyette soktum harika diyor taşaklarla oynuyordu o ben götünü güzelce yağladım yrağı götten çıkardim agötüne biraz girdi nasıl ah ah çekip emeklemeye başaldı bana dur dur çıkar çıkar çabuk diye bağırıyor ben biaz daha bastım bastıkça bağırıyor bana çıkar seni artık çalıştırmayacam cıkar diyor bana patronluk sözü ile çıkartmaya çalışıyordu ama artık nafile idi ben dahada sıkı tuttum bir hamle daha yaptım yarak oturmuştu göte nasıl kızdı bağırıyor bana tehditler

No Response to "Patronumun Karısıyla"