8 Eylül 2009 Salı

Tecavüz sex hikayeleri

Posted on 19:18 by Damla Akbağ

Merhabalar bu ikinci hikayem iki hikayeyi bir arda yazmadımki kafanız karışmasın diye canımcıklarım.Neyse konuya gelelim aylardan bu sefer eylülün sonlarıydı.Ama ben annemi yaklaşık bir aydır sikemiyordum.Kafayı yiyiyordum.Bi gün karar verdim eve gelince sikicem diye.Eve geldi.


Oturduk falan yemek yedik bulaşıkları yıkadı ellerini kuruluyorduki.Ben annemi
boynundan öpmeye başladım.Annem birazcık zevklendi seni yaramaz duramadın dimi dedi.Ben annemi yalayıp öperken bi ara boşalmışım.Annemi soydum.Mutfak tezgahının üzerine oturtturdum.


Başladım yalamaya kabı hazırlamıştımki annemin fantezisi için hani.Neyse yalaya yalaya boşalttım annemi tabi kabın içine boşaldı.İyice kıvama gelmişti kadın.Domalttım yanlız bu sefer önünden ağzına veriyordum.Amını siker gibi ağzını sikiyordum annemin.Çıkarıp çıkarıp kaba boşalıyordum.3 kez boşaldıktan sonra.Annemi yine tezgahın üstüne çıkardım bacaklarını sonuna kadar açtım.


Sikmeye başladım çıkarıp çıkarıp kaba boşalıyordum..Annemde kabın içine boşalıyordu.Yalnız annem bu sefer boşalırken acayip kasılıyordu rahat bir dakka falan kasılıyodu kadın.Kabın doluluk oranı yarısını geçmişti.Tuvaletimi zorlada olsa yaptım kabın içine annemde işedi içine.Bu sefer aldı kabı kafasından aşğı döktü geri kalanını içti.O içerken ben zevkten kuduruyordum


Annem işini bitirdi içeri doğru yürümeye başladı.Ne oldu dedim.Bugünlük bu kadar yeter dedi bende hayır dedim hala doymadım dedim.Saçından çekip yatağa attım.Çıktım üstüne dibine kadar sokuyodum götüne.bi elimle amını parmaklıyodum bi elimlede götüne vuruyordum.Bu sefer hiç durmadım içine boşaldım bi kaç kez çıkarıp boşalıyodum.Kafayı yiyecektim.Hala azgınlığım geçmemişti.


Annemi daha hızlı sikebileceğim bi yere geçirdim yani yatağın kenarına bacaklarını açtım.Amından zevk almıyodum götüne köklüyodum tabakhane bok yetiştircekmiş gibi kadını sikiyordum.Sikerken bi bacağını tutuyordumki rahat hız alabiliyim.Sikerken tuttuğum bacağını yalıyordum.


Delirmiştim artık gözüm dönmüştü annem zevk yerine artık acı çığlıkları atıyordu.Annem dur dedikçe ben köklüyordum.neyse artık doyduktan sonra duş alıp yattık ertesi gün pazar olduğu için bire kadar uyudum.Annem yataktan kalkamıyodu.Öyle süper sikmişimki.Kadın yatakta yorgunluktan sızlarken ben girmişim yorganın içine kadının amını parmaklıyodum manyakkk bişii

No Response to "Tecavüz sex hikayeleri"