8 Eylül 2009 Salı

Yengemin Karısı Oldum

Posted on 19:17 by Damla Akbağ

Selam ben mehmet.size yengemle olan hikayemi anlatıcağım.yengemin adı serpil dir.dayım özel bir şirkette satıştan sorumlu müdürdür.ayrıca yurt dışındaki bayilik toplantılarına da dayım katılır ve 4-5 gün gelmez.yengem 33yaşında kısa boyludur.orta güzelliktedir.yengem bana son bikaç aydır değişik davranıyodu.mesela masayı toplarken fazla eğilerek göğüslerini bana gösteriyodu.dayımın bayilik toplantısına gitmişti.


evde prizin bozuk olduğunu ve alınacak olduğuna bunları benim yapmam için annemi aramış.annem de beni bunu üzerine yengemin evine gönderdi.önce prizi yaptım.daha sonra bana alınacak listesini verdi.ben bunları alıp eve yaklaştım.merdivenlerden çıkarken ayağım burkuldu.yengeme seslendim oda hemen beni koltuğa yatırdı.sana mesaj yapayım mı dedi.ben de tamam dedim.ayağıma mesaj yaparken elleri yavaş sikime doğru geliyodu.daha sonra eli sikime gitti ve bana ne dersin diye sordu.ben de tamam dedi.


Öpüşmeye başladık.o anda ayağımın acısını unutmuştum.yengem daha sonra içerden çilek reçeli getirdi ve sikime sürdü.daha sonra reçelli sikimi yalamaya başladı.sikimi yalayıp bitirdi.bana sen benim kölem olacaksın dedi.bende heyecandan olur dedim.sonra sana ağda yapıcam dedi ve götüme kadar vücudum da kıl olan her yere ağda yaptı.şunu anladım ki ağda çok ama çok acı veriyomuş.daha sonra sikimle


taşaklarımı iple birbirine sıkıca bağladı. Bu çok acı veriyodu.15 dk sonra ipi çözdü ama hala bağlı gibi acıyodu.beni kolumdan tutup banyoya götürdü.yere sıçmaya başladı. Sıçtığı bokun üzerine ayağıyla bastı ve o boklu ayağını bana yalattı bundan baya bi zevk aldım.onun o güzel bokuna hayran kaldım.


ayrıca benim götümü iyice yağladı.götüm kıvama gelince götüme 3cm çapındaki mumu lak diye soktu.götümden kan gelmeye başladı ve yengem gelen kanı yalamaya başladı.daha sorma uzun bir öpüşmeden sonra bunum en yakın zaman da tekrar yapmak için ayrıldık.aradan 2 gün geçtiğin de götüm hala ağrıyodu.yengecim karın Mehmet seni çok seviyo.

No Response to "Yengemin Karısı Oldum"