9 Aralık 2012 Pazar

Evli kadın sex hikayeleri

Posted on 14:56 by Damla Akbağ

Ben 33 yaşında, 1.68 boyunda, balık etli, iri göğüs ve kalçalara sahip oldukça güzel vücut hatları olan evli, bir kadınım. Popomun büyük ve düzgün şekilli olması en belirgin özelliğimdir. Eşimde 35 yaşında, çok yakışıklı bir erkektir. İkimizde bir şirkette çalışıyoruz. Şirketin genel müdürüyle iyi aile ilişlilerimiz oluştu. Müdürümüz sıradan bir görünümü olan uzun boylu 40 yaşında biridir, eşide güzel olmamasına rağmen sexi azgın görünümlü, 36 yaşında bir kadındır. Onları bir hafta sonu eveimize davet ettik, akşam birlikte geldiler. Müdürün üzeründe oldukça resmi bir kıyafet kumaş pantolon ve gömlek, eşininde her zamanki gibi sıkı bir pantolon vardı. Pantolondan fışkıran büyük poposunun yanakları her zamanki gibi ayrık ve sexi görünüyordu. Biz normal ev kıyafetlerimizleydik. Neyse oturduk sohbet edip bir şeyler içiyoruz, bu sırada müdürün beni gözleriyle yediğini fark ettim ama aldırmadım. İlerleyen zaman içinde içecekleri tazelemeye mutfeğa gittiğimde kıvamını kendi ayarlamak istediğini söyleyip arkamdan geldi. Ben tezgahın önünde içkiyi koyarken tamam demesini beklediğim anda aniden elimi tutup önüne doğru götürdü ve yarağını tutturdu şok oldum hemen elimi çekmeye çalıştım ama bırakmadı ve çok güzelsin seninle sevişmek istiyorum dedi. Ben sessizce olmaz bırak ne yapıyorsun diyerek elimi çektim ve bir şey olmamış gibi salona döndük. Salonda sohbet oldukça hararetli devem ediyordu. Müdürün eşi Nuray içkiden mayışmış baygın baygın kocamı dınlıyordu. Bu arada aklım mutfaktaki olaya takılmıştı kızdığım halde yinede etkilenmiştim. O neydi öyle taş gibi olmuş devasa bir alet. Bu gece öyle sona erdi. Aradan birkaç gün geçmişti işyerinde en son ben kalmıştım ki çıkmak üzereyken lavaboya girdim, aniden arkamdan müdür girdi ve arkama yaslandı ve sürtünmeye başladı. Lavabo tezgahıyla yarağı arasında sıkışıp kaldım. Direniyordum fakat hoşuma da gitti taş gibiydi neredeyse elbisemi delip geçicek. Tam elbisemi yukarı sıyırdı yo önce ağzına almalısın dedi ve beni aşağı bastırarak ağzıma dayadı yo ikimizde evliyiz hem ben istemiyorum dedim fakat dinlemiyordu. Bağırıp rezil olmak ve hayatımızı bir anda karıştırmakta istemiyordum ve tek kurtuluşumun biran önce boşalması olduğunu düşündüm ve büyük bir gayretle ağzıma almaya başladım, tüm ustalığımı kullanarak onu ağzıma boşalttım. Elinden kurtulup eve gittim eşime bir şey anlatmadım. Bir hafta sonra eşimle müdürümüz limanda bir lokantaya gitmek üzere bir program yapmışlar, ben istemiyordum ama bir şeyde diyemedim ve akşam olunca oraya gidip buluştuk. İçkiler içiliyor sohbet koyu sürerken müdürün eşi oldukça sarhoştu bende sıkıldım dışarıya çıkıp temiz bir hava almak istedim ve kalkıp lokantanın liman tarafındaki kapısından çıktım, orada dolaşmaya başladım. Bir iki dakika geçmişti ki birden müdürün bana doğru geldiğini gördüm, niyetini anladım ve diğer taraftan kaçmaya çalıştım. Beni balıkçı teknelerinin yanında karanlıkta yakaladı direnmeye çalıştım fakat beni tutu, limanın kıyılığına yasladı ve eski ağlarla dolayıp arkama geçti, elbisemi ve kılodumu sıyırıp yarağını birden önüme soktu, gidip gelmeye başladı. Bende artık direnmeyi bırakıp zevk almaya başladım ki o anda büyük bir haykırışla eşim gelip müdüre vurdu banda orospuuuuu deyip başını salladı. Yere düşen müdüre vurmaya devam ediyordu, ben kendisine zorla yaptığını benim istemediğimi anlatmaya çalışıyordum ki hee dedi ve yerde yatan müdürü de iskeleye bağladı koşarak gitti. İkimizde öylece yatıyorduk benim altım çıplak müdürün aleti dışarıda büzüşmüş, kocamda müdürün eşini kolundan tutmuş getiriyordu. Bak dedi bende seni kocanın önünde sikeceğim, kadın direnir gibi yaptı fakat direnmek istese de sarhoşluktan gücü ve hali yoktu zaten. Hemen onu kıyılığın üzerine yasladı ve pantolonunu sıyırdı, o kocaman götü ortaya çıkmıştı, müdür hayır hayır diyordu. Kocam aletini kadının amına soktu gidip gelmeye başladı hırsla sikiyordu, bacakları kadının büyük poposuna vurdukça şap şap diye sesler geliyor, göt kabalarının oynaması görünüyordu. Birden aletini çıkardı ve götüne dayayıp bastırmaya başladı kadın açıyla hayır dedi fakat oda istiyordu zaten kocama baygındı. Belirli bir süre sonra kadının götüne boşaldı bir kısmında o büyük göt kabalarının üstüne. Bizi orada öylece bırakıp gitti. kadın bizi söktü bizde toparlandık bende eve gittim. Bir ay geçmişti ki eşim eve gelmiyordu iş yerinde de fazla konuşmuyorduk fakat ilerleyen zamanda benim ve yakın çevremizin büyük çabalarıyla barıştık ve şimdi hayatımıza devam ediyoruz.

No Response to "Evli kadın sex hikayeleri"