24 Kasım 2008 Pazartesi

Komşumun kızını acı acı

Posted on 06:52 by Damla Akbağ

slm lar ben ank yusuf bu olay benim basımdan bir hafta önce gecti ve düsündüm sizlerle paylasmam aklıma geldi kendimi

anlatayım size ben 1 80 boylarından esmer delikanlıyım neyse fazla konusmadan olaya giriyim bi rgün evde otururken komsu kızı

bana tel actı ve yusuf ne yapıyosun dedi bende iyiyim dedim ve hayırdır diye sordum o da canım cok sıkkın dedi ve bize

gelirmisin dedi bende tamam dedim aradan on onbes dak sonra onlara hemen gittim kapıyı komsu kızı actı ve içeri davet ettti

bende girdim ve hayırdır dedim o da canım sıkkın dedi neden deedim arkadasın dan ayrılmış bende ddim senin gibi güzel kızı

nasıl bırakmıs dedim o da ya konuyu daha da acma dedi bende tamam dedim ve kestim yusuf paran varsa alkol alda içek deedi

bende tamam dedim ne alıyım dedim o dakafana göre takıl dedi ben dfe ok dedim hemen bi 35 lik aldım ve eve gtittim ben gelene

kadarv üstünü degi ştirmiş neyse ve hemen içmeye basladık 2 kadehten sonra sacmalamaya basladı benim tabi içimde art niyet

yok tabi o ana kadar bi an kafasını benim conun üstüne yasladı ve alamaya basladı tabi kafasını oksayarak ona teselli

veriyodum biyandanda benim olan uyanmaya baslamıstı ne yapıyım derken ayga kalk tı neyse içmeye devam dedi bende iyi hadi

dedim 1 kadeh daha içip kava daha iyi olmustu bende dalalım diye dans müz koydum ve dans a kaldırdım evet dedi ve dans

ederken o mütiş kalcaları sanki elimin içnde eriyordu oda benim kolarımda birv o yana bir bu yana sallanıyordu ve otural8mmı

dedim oda olur dedi otururken üstüne benim bardakdaki rakıyı döktü ben dedi üstümü degiştirip geliyorum dedi bende ok dedim o

odasına giderken bende arkasından o daya ilerledim içeri girdi ve eteni cıkarırken siyah kilotunu gördüm aklım basımdan gitti

ve üstün deki bulizide cıkardı o manzara karsısın da soker oldum hemen içeri daldım ve dudaklarına yapıstım tay o da bana

noluyo dedim bende konusma dedim ve devam ettim kendini bana bırak dedim sanki o da bu anı bekliuordu ve hiç bişey demiyordu

ve aksine karsılık veriyordu yavasca asagiy dorru inmeye basladım o kalkmaya hazır füze gibi memeleri yalamaya basladımm o

cıkarttı sesler beni deli ediiyordu ve amına dogru geldim o koku dahada beni cıldırtıyordu ve amına hızlı hızlı dil darbesi

atmaya basladım zevkten bosalmıstı azıma ve benim olanı cıkarıp azına verdim öyle bi emiyoduki sesler sanki odada ritim

halindeydi ve onu amdan sikecektim oda bana ilk götten dedi bende olur dedim ve sikimi kremleyip o dar götdeline getirdim ve

delin üstün de gezdirirken sok hadi sok hadi diyordu ve birden içine girdim acı bir feryat attı ve tempolu birsekil de gidip

geldim sıra o amına gelmişti 69 pozisyonunu alıp sikimi soktum ve basladım ayarı vermeye oh oh oh oh oh diye resmen inliyordu

altımda ve onu benim atın üstüne almaya basladım ve basladı dört nala kosmaya ben bu sefer öyle bi zevklendimki anlatamam

size de tavsiye ederim ondan sonra içine bosalttım

No Response to "Komşumun kızını acı acı"