7 Eylül 2009 Pazartesi

Liseli gay

Posted on 21:02 by Damla Akbağ

Merhaba arkadaşlar ben celal ekşio.. lise yi bir kaç sene önce bitirdim ve liseden kalma bir anımı sizlerle paylaşmak istiyorum.
Lise son ikinci dönemin başlarıydı bir gün okul tuvaletinde erkek arkadaşımla ben beraberdik ve arkadaşım bir anda penisini yanımda çıkartıp işemeye başladı çok hoşuma gitmişti ve ona dokunmak istedim. Arkadan arkadaşıma yavaş yavaş yaklaştım ve sikini ellemeye başladım arkadaşım ne yapıyorsun dedi ve ben ona tuvalete girmesini söyledim ve arkasından iterek tuvalete girdik. Dedim ki “beni becermek ister misin”. Arkadaşım ne olduğunu anlamadan ben sikini tutarak götüme dayadım sikine doğru bastırdıkça zevk alıyordum ve sikinin kalınlaştığını hissediyordum. Ardından zevk alıyor musun diye sorunca evet dedi ve artık onu zevke getirmiştim ve beni sikiyordu ben de bundan zevk alıyordum. Sonra götümde birden sıcaklık hissettim ve çıkardım ardından baktım ki arkadaşım götüme boşalmıştı çok zevk alıyordum ve bu daha ilk deneyimimdi. Bundan sonra bütün sınıf arkadaşlarıma götümü verdim ve hepsi beni sikti hele bi de re..p var ki beni evire çevire bağırta bağırta sikti ben bundan da çok zevk alıyordum. Bir kaç zaman boyunca recep’e verdim. Bir gün recep beni eve çağırdı ve yatak odasına aldı bir de baktım ki odada bir arkadaşı daha vardı ve beni tanıştırdı ve adının h…n olduğunu söyledi birden beni soymaya başladılar ve iki kişi giriştiler re..p arkadan sokarken h…n da ağzıma veriyordu çok zevkliydi ve beni uçuruyorlardı. O günü hiç unutamıyorum hala onu hayal ederek kendimi parmaklıyorum.

No Response to "Liseli gay"