23 Ağustos 2011 Salı

abim uyurken üstüne çıktım.

Posted on 05:14 by Damla Akbağ

abim uyurken üstüne çıktım. ; ben mehtap , üniversitede okuyorum ve yurtta kalıuyorum. kızlarla konuşurken yaptıkları sex hikayelerini anlatırlar. benimse hiç öyle bir olayım olmadığı için sadece onları dinler kendimi tatmin ederdim.bir kızın anlattıkları bir gün beni accayip tahrik etti. abisinin birasına uyku hapı atıp abisi ile oynaştığını anlattı.acaba bende yapabilirmiyim diye düşünüyordum. tatilde eve giderken eczaneye uyrayıp uyuku problemim oldğunu söyledim. bana recete ile satıldığını söyledi bende o kızdan ilacın ismini almıştım. zaten kullandığım ilaç bitti 3 gündür uyuyamıyorum deyince verdiler. eve geldiğimi kimseye haber vermemiştim sürpriz yapacaktım. eve gittim kimse yoktu büyük süpriz oldu bana.

eve gidip eşyalarımı herleştırdim. abimi aradım nerdesiniz diye abimde annemler köye gittim dedim hastaymış ama ben burdayım gelirim birazdan dedi. eve gelirken kola getirmişti. hapı kullanmak için iyi bir fırsattı yemeği hazırldım. ve kolasına hapı attım. yemeği yedikten sonra bana bi ağırlık çötü ben yatıyorum dedi ve gitti. 10 dk sonra odasına gidip abi uyuyormusun diye sorduğumda cvp vermedi. uyunsın diye uğraştım fakat hap çok etkiliymiş uyaunmadı. isteğime bir adam daha yaklaşmıştım. sonrunda sikin tatına bakacaktım.şortunu indirdim. sikini yalamaya başladım. yaladıkça büyüyordu. sonunda dimdik oldu. biran tereddüt yaşadım koca siki görünce sonra üstüne çıktım ve siki götüme sokmak için uğraştım ama okadar dardıki zormamama rahmen girmiyordu. sonra olmuyor mağdem giyineyim diye düşündüm. giyinirken bu kadar uğraştım o siki almayım diye düşündüm bakireydim ama siki istiyordum. tekrar çıktım abimin üstüne bu sefer amcığıma sürmeye başladım. rahat girsin diye biraz daha yaladım.yavaşça oturuyordum.girdikçe o müthiş hissi yaşamaya başladım kan geliyordu bakireliğimi abime vermiştim.otur kalk yaparken abim birden içime boşaldı.daha önce yaptığını söyleyen kız arkadaşım bundan hiç bahsetmemişti. çok korktum ama olan oldu devam edeyim dedim. devam ettim.kan ve döller birbirine karışmıştı. o anki heyecan ve zevkle farketmemiştim. sonra kalktım önce kendimi sonra abimin sikini temizledim sonrada çarşafı değiştirdim. abim uyandığında hiç birşeyin farkında değildi

No Response to "abim uyurken üstüne çıktım."