16 Ağustos 2011 Salı

Kızımla sex

Posted on 06:15 by Damla Akbağ

Selam ben berk kızım cananla yaşadılarimi yazıyorum canan 175 boyunda 89 61 94 ölçülerinde müthiş bi kız birgün cananla pazara gittik canan tayt giymişti pazarda herkes ona bakıyordu buda benim hoşuna gidiyor ve sikimin kalkmasına sebep oluyordu cananla alışverişimizi yapıp eve dönecektik canan önünde yürüyordu bende arkasından gidiyordum kalçaları o kadar güzeldi ki benim sikim kalkmıştı içimden keşke otobüs dolu gelse diyordum öyle de olmuştu otobüs dolu idi canan önden bindi bende arkasından bindim zaten benim sikim kalkmıştı ve otobüste sallayınca sıkı tam canan ini kalçalarına baskı yapıyordu canan bi ara döndü bana baktı ve gülümsedi bende bundan ilham alarak canan a tam yapıştım canan da kendini geri iterek tam sikimin kalçalarının arasına girmesini sağlıyordu durağa geldik indik eve vardığnızda kimseler yoktu ve hemen başladık öpüşmezd sonra ben onun taytgmi çıkarıp anını yıkamaya başladım sonra nda benim silini yalamaya başladı sonra ben onu yüzüstü yatırıp iki elimle kalçalarını ayırıp sikimi yavaşça götüne sokmaya başladım canan baba aciyo dedi ben onun artık dinleniyordum ve aniden hepsini soktum ve gidip gelmeye başladım bir kaç dakika içinde boşaldım ve ben kalkıp banyoya gittim şuan hala devam ediyoruz

No Response to "Kızımla sex"