16 Ağustos 2011 Salı

Liseli kızlar sex hikayeleri

Posted on 06:16 by Damla Akbağ

mrb ben sexsy ben 14 yaşında pek fazla yakışıklı olmayan biriyim.Bizim mahallede çok güzel bi kız vardı lise 4 e gidiyodu bende 8. sınıfa yani baya küçüktüm onu görmek için evin önünden geçmesini beklerdim.Bi gün bi film aldım benim PC DVD okumadığı için önce flash a atcaktım ve onlara gittim. kapı aralıktı kapıdan girince onun odası vardı ben gizlice bakıyodum sonra görmemiş gibi kapının ziline bastım üstünde sexy bir askılı altındada kısa bir şort vardı.bana niye geldin dedi anlattım sonra işim var dedi sen içerde yap dedi peki dedim . Yerde külotlu çorabını gördüm bi anda azdım sonra bu azdığımı fark etti. yaşıma göre büyük olan penisin az kalsın pantolonu patlatcaktı ben çok utandım o şeyimi gördü bişey demedi sonra büyük umutsuzlukla ben gidiyorum dedim peki dedi. 10 dk sonra beni aradı bize gel filmi izleyelim dedim hemen peki dedim ve gittiğimde daha güzel gelmişti gözüme çünkü altına etek giymiş ve lülotlu çorab giymişti her zaman onun külotlu çoraplarını yalamak isterdim. sonra bana dedi gel yanıma otur dedi ondan sonra 5 dk geçti. elini sikime attı bende bacağına koydum ve bi anda öpüşmeye başladık . sonra fermuarımı açtı ve yarrağımı yalamaya başladı felaket yalıyordu emiyordu sonra amından tam sikecekken hayır kızlığım daha duruyor dedi peki dedim götüne verdim sonunda o kadar zevke geldiki amını verdi büyük zevk siktim yarrağım kan olmuş tu sonra banyoya gitti ben bide orda verdim göğüslerini yaladım sonra anneleri gelecekti biz hala oynaşıyorduk üstümüzü giyindik hala seviyoruz

No Response to "Liseli kızlar sex hikayeleri"