23 Ağustos 2011 Salı

otobüste ateşli sex

Posted on 04:46 by Damla Akbağ

adım murat penisim 17 cm ben antalyadaydm..izmire dönecektim bilet almaya gidiyordum ama önümdeki sırada çok sexi bi kadın vardı.korkarakta olsa organımı kalçasına sürttüm.çok zevk almamıştım.kızda hiç bişiy olmamış gibi davrandı.ankaraya gidiomuş.bende işim gücüm yok tatil yapıom.bende ankaraya gitmeye karar verdim.kızla ilişkiye giremesem bile ankarada teyzermler oturuodu onlarda kalırdım die düşündün.otobüse bindik çok doluydu.ayakta gidioduk.şansıma yineönüme geldi.ben benimkini sürtüp durdum...kalabalığın nedeni bi grup gelmesiydi.1. durakta hepsi inecekti ve 2 kişi kalacaktık .şöfor desen zaten yaşlıgörmezdi bile.kız elbise giymişti bol bi elbise.çok kısaydı bende kaldırdım ve bide baktım kilot giymemiş sevincimden çıldırıodum.bende benim dükkanı açtımkilodumu indirdim ve soktum kız birden bana baktı ve napıorsun sen dedi.ben işaret parmağımla ağzına sus işareti yaptım ve şşşt dedim sessiz olmasını söledim arkakoltuğa geçmiştik kızı yüzüstü yatırdım ve sikmeye başladım seri şekilde sokup çıkarıodum.ve içine boşaldım.sonra otobüsten inmekistedi tamam dedim.önümüze boş bi ew çıktı.hemen içine girdik ve bi odaya yerleştik.kimin olduğu umrumuzda bile deildi.sakso çektibenimkine tikirdiorganımı ellemesi çok hoşuma gidiodu.onunkini elledim vıcıkvıcık olmuştu vajinasından sular akıodu.ve onu parmagımla sikmeye başladım.dilimi vajinasının içine soktuğumda kanlar fışkırmaya başladı.sanki dilimle sikiodum.yalamaya başlıodumdım zevk çığlıkları vardı onda.o zevk alınca bende çok zevk almaya başlıodum...çok zevk vericiydi okudugunuz için teşekkürler bol sikişmelerr...

No Response to "otobüste ateşli sex"