4 Eylül 2011 Pazar

erkek kardeşime götümü sundum

Posted on 13:51 by Damla Akbağ

Biz erkek kardeşimle Erotik dergilere bakari Erotik filmler izlerdik. Bu bizi azdırırdı. Fakat sikicek kimseyi bulamadığımız için fanteziler hayal ederdik. Birgün benim aklıma birbirimizi sikerek zevk alabileceğimiz geldi. Hemen bu fikrimi kardeşime açtım. O ilk önce olmaz dedi. Sonra beni sikmezsen olur dedi. Ben de tamam dedim. Gece herkes yattıktan sonra kaldığımız odanın kapısını kilitledik. Önce dergiye baktık ardından ben kardeşimin yarağını ağzıma aldım biraz yaladım. Sonra krem alıp göt deliğime ve onun yarağına sürdüm. İyice yumuşattım. Sonra o yattı ben de onun sikine oturup kalktım. O böyle olmuyor dedi. Ben hareketli olayım dedi. Ben arkamı ona döndüm. O yavaşça soktu ve gidip gelmeye başladı. Sonra içime boşaldı. Bunu birkaç kez tekrarladık. Çok güzel bir gece olmuştu. kızkardeşimle yaşadıklarımı ise

No Response to "erkek kardeşime götümü sundum"