5 Eylül 2011 Pazartesi

iş yerinde çalışan çocukla seviştik

Posted on 15:52 by Damla Akbağ

ben 21 yaşında 1 65 boyunda esmer bir kızım size anlatacağım olayı bu gün yaşadım ben sexe düşkün bir kızım her gördüğüm erkeğin önce penisine bakar sonra yüzüne bakarım. bizim çalıştığımız iş yerine 1 ay önce bir çocuk başladı ilk geldiğinda onu fark ettim çünkü diğerlerinden çok farklı idi ( çünkü onun şeyi sanki hep kalkıkmış gibi pantolonu zorluyordu )be buna takılıp kalmıştım buda bana ilgi göstermeye başaladı neyse biz bununla çıkmaya başladık günler hızla geçiyordu günlerden bir gün beni ewe davet etti bende neden olmasın dedim ve hemen kabul ettim artık o şeye sahip olacaktım onu içime alacaktım ve akşam oldu ben ewlerine gittim oda güzel bi sofra hazırlamıştı artık yemeği bitirdikten sonra tv izlertken bir an kesiştik ama çok etkilendim ve gözümü oraya yani şeyine çevirdiğimde herzamankinden farklıydı dev gibi olmuştu bende dfayanamayıp üstünew atladım ve yarağını sıkmaya başladımbirden çıkarım azıma aldım ve o an hemen boşaldı neyse ben tekrar kaldırarak içime aldım öle zorladı ki sanki iğne deliğine urgan sokuyordu onunla defalarca boşaldık ikimiz de sürekli birleşip sikişiyoruz artık

No Response to "iş yerinde çalışan çocukla seviştik"