14 Aralık 2008 Pazar

Komşu Sex Hikayeleri [ ahmet ve komşum leyla ]

Posted on 11:22 by Damla Akbağ

slm komsum.blogspot.com okuyucuları size daha önce başımdan geçmiş olan hikayelerdenbirini anlatacağım günlerden birgün ahmetle plan yapıp komşum olan leylayı sikmeye karar verdik ama nasıl yaparız diye düşünüyorduk neyse arada bir gün geçti ve komşu leyla bana yardım edermisin dedi bende bunu bir fırsat bilerek tamam dedim ahmetide alıp yardıma gittim evdeki birkaç eşyanın yerini değiştirmemizi istedi. Biz evdeki eşyaların yerini değiştirirken leylada eşorfmanlarını giyipbize yardım etmeye karar verdi neyse bu esnada bende leylaya yakınlaşmaya başladım ne olduysa o anda oldu zaten leylada hiç sesini çıkarmadı biraz daha devam ettim ve leylanın gögüslerini avuçlamaya başladım biranda elbiselerimizi çıkarttık ve odada çırılçıplak kaldık bu arada ahmet'te geldi ve gruba katıldı. Ben amını yalarken ahmette o haşim sikini leylanın ağzına veriyordu ve leyla kısık kısık inlemeye başladı artık dayanamadım ve ben leylanın o güzel şeftalisini sikmeye karar vermiştim yavaşça sikimi leylanın amına yavaşça dayadım ve köklemeye başladım ben kökledikçe leyla hadi erkeğim sik beni diye bağırmaya başladı ben siktikçe o inliyor ve ben zevkten dört köşe olyuyordum ahmetle beraber leylayı aramızda bir sandiviç gibi çeşit çeşit poızisyonlarda siktik hepinize teşekkürler...

No Response to "Komşu Sex Hikayeleri [ ahmet ve komşum leyla ]"