14 Aralık 2008 Pazar

Komşu Sex Hikayeleri [ Komşu Kızı Kübra ]

Posted on 11:22 by Damla Akbağ

selam ben ankaradan rahmi 18 yaşındayım 1,70 boyundayım ve sex yapmayı çok severim.neyse ben hikayeme geçeyim.bizim bi komşunun kızı kübra diye biri vardı çok güzel bakımlı bir kızdı.çok seksiydi ve ben onu ne kadar görsem penisim kalkmaya başlardı.ve hemen eve gidip 31 çekerdim.ben onu sikmeliydim ama nasıl.zaten kübra ayriyetten kardeşimin arkadaşıydı.bir gün baktım kapı çalındı.kapıyı açtığımda kübrayı önümde gördüm çok seksi giyinmişti bacakları diz kapaklarına kadar görünüyodu çok güzeldi.bana kardeşimin evde olup olmadığını sordu.kardeşim evde yoktu buda benim için bir fırsattı.şakadan dedimki kardeşim markete gitti hemen dönecek sen gel içerde otur gelene kadar dedim.o da tamam sonra gene uğrarım dedi.bende ısrar ettim gelmesi için en sonunda kabul etti.ve içeri geldi.ne içertsin dedim meyve suyu istedi kendimede onada getirdim.işte havadan sudan konuşurken birden yanına yaklaştım çok güzel olduğunu söyledim.o da teşekkür etti.bilmiyordu ki ne anlamda söylediğimi.birden allerimi bacaklarına attım.bana ne yapıyosun dedi.bende seni arzuluyorum yavrum dedim.yapma etme dedi ama belliydi onunda canı istiyordu.kardeşin gelecek bizi görecek dedi.bende hayır gelmez kardeşim bu gün istanbul'a gittiğini söyledim.birden penisimi okşamaya başladı.bende hiç vakit kaybetmeden penisimi ağzına koydum.2-3 dakika ağzında gitti geldi birden ağzına boşaldım ama hala zevkim dinmemişti.sonra bende onun ammını biraz yaladım.sonra penisimi ammının içine yavaş yavaş soktum çok güzel lokum gibi bir ammı vardı ve ammından kan geldiğini farkettim ammından çıkardım ve domalmasını istedin ve domaldı en sevdiğim pozisyondur.penisimi yavaş yavaş göt deliğinin içine sokmaya başladım tam kökledim ve birden kübra bağırmaya başladı bellidi çok acımıştı çıkartayımmı dedim kübraya hayır sok sok parçala beni dedi ağrısı bile zevk veriyor ye beni bitir beni seninim dedi.ve artık ikimizde boşalmıştık.her gün bir yerlerde buluşup sevişiyoruz ama onu ilk sikdiğimde inanamamıştın her gün arzuladığım kız artık benimdi.

No Response to "Komşu Sex Hikayeleri [ Komşu Kızı Kübra ]"