14 Aralık 2008 Pazar

Komşu Sex Hikayeleri [ Komşumun Çıglıkları ]

Posted on 11:21 by Damla Akbağ

slm size başımdan geçen bir hikayeyi anlatacam ben 18 yaşında bir erkeğim bundan 1 ay önce alt konşumla başımdan geçen olayı size anlatcam... bir gün evde oturoyudum ve canım çok sıkılıyodu birden alt komşum selin aklıma geldi onun yanına inim dedim selinin yanına indiğimde ewde tek başınaydı kapıyı açtığında üzerinde beyaz bir badi ama altında sütyen yok göğüs uçları belli oluyodu aldında bir mini etek beni hemen içeri aldı ve ourduk ondan sonra selin içeri mutağa giti ve soğuk bişeler aşdı geldi karşıma oturdu bacak bacak üstüne attı ve altında hiç birşey yoktu bunu bile bile yaptığını anladım onunda istediğini biliyodum ve kalktım selinin yanına gittim bacaklarını okşamaya başladım o hiç birşey demiyodu.Yavaş yavaş selinin o dar badisini çıkardım ve o dik göğüsleri karşımdaydı uçlarını yalamaya başladım daha sonra mini eteğide çıkardım o ıslak ateşli amcığı karşımdaydı artık onuda 5 veya 10 dk yaladıktan sonra selin beni soydu ve benimkini yalamaya başladı ben ağzına boşaldıktan sonra hemen o dar amcığından onu sikmek istedim tabi selin daha önce kimseyle birlikte olmadığı içn biraz zorlanıyodum...Yavaş yavaş başını soktuğmda selinden bir çığlık geldi ve ben dahada zorladığımda selin dahada çığlık atmaya başladı ve o çığlıklar içinde kanlarla akmaya başladı ama ben durmadan selinşn içinde hızlı hızlı gitgel yapıyodum ve selin yine çok büyük bir çığlıkla boşaldı bende ondan sonra boşaldım...daha sonra selini göten ve amdan sikemye başladım nerdeyse selinle birlikte 5-6 defa boşaldık... banyı yaptıktan sonra soğuk bişeler içip ben çıktım ama bundan ssonra selinle sürekli sex yapıyoruzz....

No Response to "Komşu Sex Hikayeleri [ Komşumun Çıglıkları ]"