13 Aralık 2008 Cumartesi

Komşu Sex Hikayesi [ Komşu Kızını Sikişim ]

Posted on 14:49 by Damla Akbağ

ismim Selçuk . Evliyim eşimle mutlu güzel bir birlikteliğimiz var. Onu hiç aldatmamıştım taki eşim memlekete 1 haftalığına gidene kadar.. Eşimin garajdan otobüse bindirmiş oradan da işe gitmiştim, yoğun geçen bir günün ardından marketten bir şeyler alıp eve gittim. Kendime yemek hazırlamasını seven biriyimdir. Belki meslek icabı belki de titiz olmamdan dolayı herkesin pişirdiği yemeği yemem. Kendime o gün güzel bir ziyafet çektim ve televizyon izlemeye başladım. Birden cinsel dürtülerim had safhaya çıktı. Uydudan bir kanalı açıp azgınlığımı gidermeye çalışıyordum. Eşimle hızlı sınırsız bir cinsel hayatımız vardı, hasta annesinden dolayı sık sık memlekete gider, buda benim kabus dolu günlerim olurdu. İç çamaşırlarımla oturmuş film izlerken birden kapı çaldı. Buraya yeni tayin olduğumdan dolayı pek arkadaşımız yoktu. O yüzden pek kapımız çalmazdı özellikle akşamları, sadece eşimin komşuları gelir giderlerdi o kadar. Tabi ben hemen panik havasında doğru yatak odasına giderek üstüme bir şeyler giydim ve kapıya koştum. Kapının dürbününden baktım alt komşunun karısı Nalan’dı gelen, kapıyı açtım. Elinde yemek tabakları vardı. Buyurun dedim. Oda Semra’nın memlekete gittiğinden (Semra karım) size yemek getirdim dedi. Bende teşekkür ederek elindeki tabakları aldım ve hayırlı akşamlar diyerek kapıyı kapattım. Mutfağa tabakları koydum ama garibime giden bir durum olmuştu. Ben kapıyı açacağımda dürbünden baktığımda Nalan elbisesinin üst düğmelerinden bir kaçını çözüyordu. Bu durum sonradan aklıma gelmiş ve bir anlam verememiştim ama aklıma değişik değişik fikirler geliyordu.Komşularımızla sık sık oturur kalkardık ama ben komşunun karısına fazla dikkat etmezdim. Fazla bir muhabbetimizde yoktu anlayacağınız.Filme kaldığım yerden bakmaya başladım ama o anı asla unutamıyordum. Acaba neden böyle bir şey yapmıştı,bunları düşünürken uyumuşum olduğum yerde ve sabah erkenden bir duş alarak işe gittim. Yoğun bir günden sonra markete yiyecek bir şeyler almaya giderken akşamki Nalanın getirdiği yemekler aklıma geldi, tabi akşamki o hareketleri de. Markete gitmekten vazgeçip doğru eve yöneldim. Eve yaklaştığımda yolun kenarında yürüyen bir bayan dikkatimi çekti.Çok harika kalçaları olan güzel bir bayandı dikkatlice inceledim. Tam yanından geçerken biraz arabayı yavaşlattım yüzüne bakacakken bu kişinin Nalan olduğunu anladım ve hızlanarak geçtim ve eve vardım. Nalandan çok etkilenmiştim. Nalan yaklaşık 28 yaşında güzel kalçaları olan dik göğüslü hoş bir bayandı. Bu olay, akşamki hareketleri de aklıma gelince beni çok azdırmıştı ve hemen banyoya gidip mastürbasyon yaparak rahatladım. Yemeğimi yeyip televizyon izlerken telefonum çaldı arayan eşimdi ve üç gün sonra geleceğini ve kendisini özleyip özlemediğimi sordu. Yanıyorum çabuk gel dedim. ve kapattı telefonu yine çok ama çok azmıştım ve bu komşumu canım sikmek istiyordu. Ama nasıl bir terslik olursa biterdim ben.Bana cesaret veren tek şey elbisesinin düğmelerini çözmesiydi, belki yanlış anlamıştım belki elbisesini düzeltiyordu ben bu ikilemdeyken kapı çalındı. Kapıdan baktım nalandı kapıdaki, kapıyı açtım. Üstünde harika bir bluz vardı nerdeyse göğüsleri dışarı fırlayacaktı, altında ise keten bol bir pantolon vardı. Kapıyı açmamla içeri girmesi bir oldu. Bu durum ne olursa olsun sinirlendirmişti beni. SELÇUK: Ne yapıyorsunuz Nalan hanım, neler oluyor. NALAN : Kusura bakmayın Selçuk bey iki akşamdır kapınıza geliyorum karşı komşu görür yanlış anlar diye içeri girdim dedi. Kahkahayı basmıştım, bu arada nalanda hayırdır neden gülüyorsunuz dedi. SELÇUK : Neden olsun içeri girdiniz bu daha fazla yanlış anlaşılır. NALAN : Aman ne bileyim öyle yaptım işte, eşim bu gece şehir dışına çıkmış yarın akşam gelecek konuşalım biraz istedim. Anlamıştım bu kuşun canı yarak istiyordu iyice emin olmuştum buna ve keyifli bir seks olması için her şeyi yaptırmam gerekiyordu nalana bunun için biraz isteksiz gözüktüm.. NALAN: Selçuk direk konuya girecem eşimin iğrenç seks anlayışınızdan bıktım,her gece eşinle seslerinizi duyup yatakta aşağılık eşim horlarken seslerinizi dinleyip kendimi tatmin etmekten bıktım. SELÇUK : Ne yapmamı istiyorsun benden. NALAN : Semrayı siktiğin gibi beni de sik patlat amımı SELÇUK: Kusura bakma ben yapamam bunu hem karıma hemde size. NALAN : Selçuk lütfen çok istiyorum. Beni kırma, eşin memlekete gideceğini bana söylediğinden beri hep bu günü bekliyorum. SELÇUK : Peki tamam ama ben sekse sınır koyan kadınlara uyuz olurum ona göre. NALAN : Seksin sınırımı olurmuş, sevişecez ben açacam sen koyacan. SELÇUK : Olmaz yavrum hiç yarak yaladınmı? ağzınla partnerini boşalttınmı? Hiç o dölleri yuttunmu?? Hiç götten sikiştinmi?? NALAN : İğrenç ben bunların hiç birisini yapmam. Sen sanki am yaladınmı? SELÇUK : Hemde kana kana am suyu kadar lezzetli bir şey varmı ?? Bu konuşmanın ardından Nalan kusura bakma dedi ve kapıyı çekti gitti. Çok kötü olmuştum hem reddedilmiş hemde iyice konuşmalardan dolayı azmıştım. Geçtim televizyonun karşısına manasız bir şekilde karıştırırken kapı çaldı. Kapıyı açar açmaz nalan içeri girdi. NALAN : Tamam ne istersen yapacam yeterki beni sik beni doyur bıkana kadar beni sik. Nalanın cümlesi biter bitmez nalanın dudağına yapıştım. Ellerimle memelerini bluzunun üstünden okşuyordum. Deli olmuştum o memelere hiç el değmemiş gibi taş gibiydi,çok harika öpüşüyordu. Onunla sabaha kadar ayakta o şekilde öpüşebilirdim. Bir ara nefes aldı ve çok korkuyorum Selçuk ilk defa başka bir erkekle olacam sakın canımı yakma dedi. Cevap vermeden çırılçıplak kapının ağzında soydum ve kucağımda odaya götürdüm ve yatağa bıraktım. Bu arada iyice kalkan yarağımdan gözünü alamıyordu,yavaş yavaş bende soyundum. NALAN : OOOOOOFFFFF bu ne biçim bir yarak, nolursun bekleme gel yanıma. SELÇUK : Dur acele etme daha yeni başlayacağız. Gece bizim yavaş yavaş. Hadi şu ağzının marifetini göreyim. Yala yarağımı Nalan çekingen bir şekilde eliyle yarağımı sıvazladı ve ürkek bir şekilde yarağımı ağzına soktu. Acemi olduğu belliydi ama her geçen dakika daha güzel yapıyordu bu işi. Nalanın çıplak yarak yalayan görüntüsü beni iyice çileden çıkarmıştı,içim çekilmeye başlamış boşalmak üzereydim. Sadece geliyorum yavrum sakın ağzından çıkarma ağzında biriksin diyebilmiştim. OOOOOFFF harika bir şekilde geldim bitmek bilmiyordu Nalanın suratı ekşimiş ama azgınlığından ağzından da çıkaramamış ve döllerimin fazlası kenarlardan sızıyordu. Yarağımı ağzından çektim ve onları bana göstererek yutmasını söyledim. Dediğim gibi ağzını açtı ve göstererek yuttu . Çok etkilenmiş ve yarağım tekrar sertleşmişti. Bu kadın beni beter etmişti. NALAN : OOOHHH tadı güzelmiş. Hadi yanıma gel sik beni ne yapacaksan yap amımı, götümü neremi istersen sik hadi oooohhhhhh yanıyorum Demesiyle o yarak yalamam diyen kadın tekrar ağzına almıştı çok kötü oluyordum. Zorla ağzından çıkardım ve yanına uzandım boynundan başlayıp göğüslerine indim. Ohh çok harikaydı memelerine doyamıyordum. Ben yaladıkça nalanın sesleri yükseliyor harika aşkım hadi koy amıma dağıt sula beni diye sayıklıyordu. Göbek deliğinden o şahane amına gelmiştim. Harika bir görüntüsü vardı sadece bir çizgi tertemiz tek bir tüy bile yoktu. Çok severim temiz amı. Başladım amını yalamaya amının içine dilimi sokuyordum, parmağımı amına sokup kilitorisini hızla yalamaya başladım. NALAN : Sen ne biçim bir adamsın ooofffffffff neden yalattırmadım daha önce offffffffff selçuuuuuuukkkk bitirdin beni sik sok elinide sok kolunu da.. OOOFFFFF anamı siktin Selçuk. Yalaaaa yalaaa geliyorum selçukkk selçuuuuuuuuuuukkkk amım çekiliyor hızlı yala hızlııııııııııııııııııııııı Harika bir şekilde gelmişti nalan saçı başı dağılmış nefes almaktan zorlanıyordu. Hiç ara vermemiş amının kenarlarını yavaş yavaş yalıyordum. Yanına sonra bende uzandım ve sakinleşmesini bekledim. NALAN : Selçuk sen harika birisin daha amıma girmedin ama deli ettin beni seninle sikişmeyi hayal bile edemiyorum. SELÇUK : Hayale gerek yok bir tanem şimdi seni bayıltana kadar sikecem. NALAN : Sik Selçuk sen beni doyur ben senin yarağını ağzıma sokar sabaha kadar o şekilde uyurum. Yalamak yalanmak ne güzelmiş. Benim salak kocam elini bile değmez amıma sokar çıkarır o kadar. Nalan konuşurken ben amını okşuyordum. Nalan tekrar tava gelmiş ben demeden o yarak yalamam diyen kadın aşağıya inmiş benim malı yalamaya başlamıştı ve çok büyük zevk aldığı belli oluyordu halinden. Nalan iyice açılmış taşaklarımı ağzına alıyor emiyor bırakıyordu. Üstüme çıkardım önce anlamadı ama 69 olmuştuk ve bu onun çok hoşuna gitmişti. Amını yalarken kendini zaptedemiyor ve üstümde onu çok zor tutuyordum. O yarağımı yalarken bende yavaş yavaş götünü parmaklamaya başlamıştım. İlk değdiğimde ürkmüştü ama daha sonra seslenmedi. Gelmek üzereydim ve nalanı yatağa yatırdım nalan bacaklarını açmış, Hadi Selçuk sik şu yanan amımı artık dayanamıyorum demişti. Bende artık zıvanadan çıkmış bir an önce o harika ama girmek için can atıyordum. NALAN : Yavaş yavaş sok amıma hayatım bu kadar güzelliği bir arada kaldıramayabilirim. Yavaş sik ama beni doyurmadan bırakma amımın senin yarağına ihtiyacı var hadi koy sula beni artık. Nalan cümlesini bitirir bitirmez amına sokmaya başlamıştım nalan kendini sıkıyor ama sok demekten de kendini alamıyordu. Amına girmiştim ama hiç sikilmemiş gibi sıkı ve sıcaktı taşaklarıma kadar sokmuştum ve hızla git gele başlamıştım. Hem sokuyor hem de memelerini koparırcasına sıkıyordum. Bu orospu beni deli etmişti, acayip bir amı vardı. Mıknatıs gibi beni içine çekiyordu. Nalan bu arada sık aralıklarla çığlık atıyor orgazm sayıları birbirine karışmıştı. Dakika başı geliyordu nalan her sokuşumda amından dışarı am suları fışkırıyordu, bende ilk defa görüyordum böyle boşalan bir kadını ama harika bir amı vardı sikdikçe sikesim geliyordu.Bende Artık gelmek üzereydim beynim uyuşmaya başlamıştı zor zoruna geliyorum nalan diyebilmiştim ve beklemediğim bir cümle geldi nalandan ağzıma boşal yutacam o harika yarağının sıvılarını. Bu cümleyi duyunca zıvanadan çıktım artık ve amından çıktım slooopp diye bir ses geldi amından ve ağzına gelmeden boşalmaya başlamıştım memelerine yüzüne saçlarına ağzına boşalmıştım. Harika bir manzaraydı nalan vücuduna gelen menileri eliyle ağzına toplayıp bana göstererek yutuyordu. Yorgunluktan yanına kendimi bıraktım. NALAN : Selçuk harikaydın ben hayatımda böyle sikiş yaşamamıştım mahvettin beni. Suyunla hayat verdin bana anamı siktin perişan oldum orgazm sayımı bile hatırlamıyorum offfffffffffffff yine istiyorum bekle temizlenip gelecem. Götten nasıl sikecen çok merak ediyorum. Nalan banyoya gitmiş bende bir sigara yakmış yatakta yatıyordum. Nalan banyoya giderken götü harika gözüküyordu. Ben bu götün bana biraz sonra vereceği zevki düşünerek sigaramı içerken nalan geldi. Yanıma yattı bu arada saat gecenin yarısı olmuştu. Nalan hayatım belki gece benimki arar götümden de sik beni, ben aşağı eve gideyim bende peki dedim. Nalana domalmasını söyledim ve domaldı ooooffff offfffff harika görünüyordu küçük pemde deliği ama domalmış vaziyette amıda harikaydı. Ben göt deliğini yalamaya başlamıştım yavaş yavaş nalan ilk deneyeceği için heyecanlıydı sık sık canımı yakma diyordu. O deliği yaladıkça yalayasım geliyordu. Bir yandan da amına iki parmağımı sokmuştum nalan yine yerinde duramaz hale gelmişti. Am suyuyla ıslanmış parmaklarımdan birini nalanın götüne soktum aniden. Nalandan müthiş bir çığlık gelmişti ağzını zor kapatmıştım siteyi başımıza toplayacaktı. Ağzını bıraktığımda çok acıdı hayatım ama o yarağını o deliğimde görmek istiyorum sik hadi o bakire deliğimi sana hediyem olsun demişti. İyice deliğini ve malı kremledikten sonra yüklenmeye başlamıştım ama hiç gireceğe benzemiyordu ama zorlada olsa kafasını sokmuştum. Nalan yatakta kıvranıyor ağzına aldığı yastığı parçalıyordu resmen. Bitiyordum bu nasıl bir göttü sonuna kadar girmiş yavaş yavaş gidip gelmeye başlamıştım. Elimle de amını sikiyordum nalan iki deliğinin de vermiş olduğu zevkle bağırıyordu. Selçuuukkk sen beni böyle siktin seni gördüğüm yerde sana verecem merdivende bile emecem senin yarağını götümüde siktirecem, sik aslanım oooofffffffff böyle bir şey olamaz oooofffffff diye sayıklıyordu zevkten. Ve geliyorum diye bağırmaya başladı bunu duyunca götünden çıkarıp amına girmemle haykırarak boşalması bir oldu. Tekrar amından çıkp götüne girmiştim bu arada nalanda nefesini kontrol etmeye çalışıyordu. Bende büyük bir hışımla götüne boşalmıştım. Yarağımı yavaşça amından çıkardım nalan elini uzatarak yarağımı arkadan sıvazladı ve eliyle deliğini kapatarak ayağa kalktı. Ve göt deliğinden çıkan döllerimi avucuna biriktirerek yanıma geldi ve avucunu yalayarak temizledi. NALAN : Nasıl Selçuk sınırları kaldırabildim mi seksten ??? SELÇUK : harikaydın canım bu hareketine karşılık sana hediyem var. Dedim ve o ayaktayken amını yalamaya başladım. Nalan dur Selçuk ayakta olmaz duramam düşerim diyordu ama nafile hızlı bir şekilde yalıyor parmaklarımı sokuyordum amına Nalan kısa sürede gelmiş bende onun am sularını içmiştim. Nalan artık tükenmişti, ben banyomu yapayım aşağıya ineyim artık dedi ve banyoya gitti. Bende o yokken bu inanılmaz olayı düşünmeye başlamıştım. Hala inanamıyordum komşumun karısını sikmiştim ama ne sikme kadın çok ateşli çıkmış çok güzel sikişmiş beni de mahvetmişti. Bir sigara daha yaktım, o arada nalan geldi yanıma gelmeden üzerini giydi ve yanıma uzandı. NALAN : Selçuk çok güzeldi hayatım, ben böyle tahmin etmiyordum sokarsın birer kere boşalırız demiştim ama sen beni yürüyemez hale getirdin. SELÇUK : Canın ne zaman isterse sikerim seni bir tanem dikkat et merdivende bile sikerim seni sakın denk gelme. NALAN : O senin yarağını nerde olsa yerim, ben gideyim artık. Nalanla kalktık kapıya doğru tam kapıyı açacaktım, nalan buda benim sana hediyem olsun dedi ve eğilerek yarağımı yalamaya başladı. Harikaydı nalan alışmış işin garibi müptelası olmuştu. Taşaklarımı emiyor yarağımı emiyor tekrar azdırıyordu beni . ve büyük bir hırsla nalanın suratına ağzına fışkırttımıştım döllerimi. NALAN : Bu vaziyette gidecem eve bu dölerinide aşağıda kendi evimde yalayacam . Onun o güzel memelerini götünü biraz daha kapı ağzında okşadım ve nalanı evine gönderdim. Nalanla daha sonralarıda birlikte olduk. Harikaydı onlarıda sonra yazarım inşallah.

No Response to "Komşu Sex Hikayesi [ Komşu Kızını Sikişim ]"