8 Eylül 2009 Salı

Ablami siktim

Posted on 13:43 by Damla Akbağ

ben 18 yaşında çok güzel bir iyim bütün erkekler benim peşimde ama ben lezbiyenim benim ablam evli daha bir yıllık işte ben ablamın yanına gittim orda kaldın akşam oldu benim eniştem doktor ve nöbete gitti o akşam.biz ablamla yataga gıttik ben ablama dedimki sen gir ben geliyom tuvalate gittim ve orda südyenimi ve www.filmyeri.com kilotumu çıkardım yataga gittim abalm girmişti bile bende girdim bi baktım ablam çırıl çıplak farkediyorum abla dayanamadı ve yordun altına girip çıkardı üstümü beni öperek yukarı dagru çıktı sonra öpüştük ama nasıl öpüşme görseniz ben ablamın üstüne ben onun çıkıyoruz sonra ablam benim mememi emmeye başladı o emerken bende onun amını okşuyodum abalm üstümde bir saga bir sola gidiyo ben bagırmaya başladım çünkü zevkten dört köşe oldummm offffff ahhhhhhhh diye sesler snra vucudumu öpe öpe amıma geldi ve ellerimi bagladı amımı ylaya ylaya kudurtu sonra açtı elimi bnde onun ellerini baladım öpüşmeye başladım bir elimlede memesinin uçunla oynadım çokkk güzeldi bu akşam yine var
www.filmyeri.com

No Response to "Ablami siktim"