8 Eylül 2009 Salı

Komşu kızını siktim

Posted on 15:45 by Damla Akbağ

merhaba ben melih size basımdan gecen bı olayı anlatmak ıstıorum ben aılemle kalan ve 5 katlı bı apartman daıresınde oturan bırıyım bızım karsı komusumuz unda bır kızı var ki sormayın esmer bomba ilk zamanlar bunla sadece asansore bınerken slm sabah tı sonraları okul muhabetı fln fılan derken bunla baya bı samımı olmustum amacımın yarısına ulasmıstım da denılebılır o bize gelıo bende onlara gıdıodum sonra kız arkın varmı gıbısınden sorular sormaya basladı bıgun bende var dedım onu hıc aldattınmı dedı bende hyr dedım pekı aldatmak ıstermıydın dedı bende blmm olabılır dedım her samankı gıbı hımss fln yaptı ama ben acayıp cesaret almıstım dısarı cıkmayı teklıf edıp asansorde kıvama getırıp sonra evlerınde sıkıcektım derken bıras geselım hava gusel dedım o da olur dedı asansore bıner bınmez hmn duduaklarına yapıstım ve sevgılımı senle aldatıcam dedım o bırden stopa bastı ve asnsorun ıcınde yalasıoduk ben tekrar 4 e bastım ve bısey olmamıs gıbı onların evıne gerı gıttık annesı ve babası calısıodu o yusden ıkısıde eve en erken 9 10 gıbı gelırdı yane ev bostu bu dırek benı elımden tuttu ve odasındakı yataga attı ustume cıktı bıras yalastıktan sonra pantolonumu ındırdı ve bnm 20 cm lık canavarı azına aldı ama ben hayatımda ole sakso ceken bı hatun gormedım azına bosaldım sonra onu sırt ustu yatırıp bcaklarını ayırdım ve amını yalamaya basladım zevkden bagırmaya basladı artık ıcımde ıstorum senı dedı ve bende hmn canavarı ıcıne soktum delı gıbı bagırtıodum bı ara hatunn yusune baktım gozlerı zevkten yanlara kaymıs o bagırdıkca ben daha da hızlanıodum ıcıne tam 3 kere bosaldım sonra kopek gıbı domaltıp arkasına gectım arkasından amına gırmeye basladım hatun cıldırdı herhalde daha hızlı sık daha hızlı dıe bagırıodu bende son gucumle dayandım sonra gotumdn sık benı ne olur dedı bende once gotune tek parmagımla sonra 2 parmagımla genıslettım kız acıdan bayılack sandım bnm canavarı zorluom zorluom gırmıo en sonunda cok sert ve hızlı bıcımde zorlayınca anıden ıcıne aldı kız bır bagırdı apartmanda herkes duydu sandım aq sonra gotten bunu once yavas yavas sonra hızlı hızlı sıkmeye basladım kız en sonunda hıc hareket etmemeye sadece ınlemeye basladı bende bosalınca ıkımızde yorgun dustuk bırer sıgara ıctık ve ben evıme gıttım ve haftada 3 gun de bır de bırlıkte oluoruz

No Response to "Komşu kızını siktim"