8 Eylül 2009 Salı

Teyze kızını siktim

Posted on 15:46 by Damla Akbağ

merhaba ben serkan size kısa ama azdırıcı bir hikayemi anlatmak istiyorum ben 18 yasın da bir gencim bi teyze kızım var inannamayacagın kadar güzel ondan cok hoslanıyorum her gece yatmadan önce keske oda yatagım da olsay dı diyorum negüzel sikerdim onu her bos fırsatta masturbasyon yapıyorum ben hep bişiler bahane edip evlerine gidiyorum bi gün evlerine tam giderken o da okuldan geldi hos geldin serkna dedi ben de hosbulduk zuhal dedim bizemi geliyodun dedi ben de evet aslın da oda ben den hoslanıyodu ama teyze ogu teyze kızız oldugumuz için belli ettir miyoduk.ve hade gidelim beraber dedi ve konu sa konusa gittik eve tezem evdeydi
o gun teyzem pazara çıkıcam dedi dediyi an ca ben bi sevindim serkan sen burdasın ben 2 3 saate kadar gelirim sen zuhalin yanın da kal dedi ben te tabi ki de teyze dedim ve teyzem çık tı zuhal okul elbisesini çıkarmamıs tı benim gözlerim hep bacakların daydı.cıldırıyodum sohbete girmiştik dayana madım ve söyledim ona zuhal ben sen den cok hoslanıyorum hergece yatmadan önce seni düsünüp masturbasyon yapıyorum dedim ve oan icim rahatladı söyliyemediyimi söyledim diye .oda sasırdı öyle diyince dondu ve bana baktı ve yanıma yaklas tı belki inanmıyıcaksın dedi ama ben de seni düsünüyorum dedi.demiştim ya akrabalık var diye söyliyemiyoz diye.herneyse ve yanına gittim dudaktan öpmeye basladım oda beni öpmeye basladı hep hayalii kurdugum memelerine elledim ve gömleyini çıkardım etek altın dan ellemeye basladım ben,m alet dimdik olmustu ve o sırada bana hadi dedi 10 dk kaya kadar seviş tik ve pntolonumu çıkardım agzına almaya basladı ben deli oluyodum sevk ten ve agzına bosaldım spermiim hepsini yalayıp yuttu amını yalamaya basladım 10 dk ka kadar amını yaladım ve sıra sokmaya geldi ogüzel beyaz amcıgına soktugum zaman oda ben de zevk ten deli olduk.sokmaya basladım hızlan dım götten sok dedi tm dedim ve götten bagırt maya basladım onu domaltmıs halde 20 dakka ya kadar siktim onu enson spermmim geldi ve yarragımı amın dan cıkarıp agzına sakso cektir meye basladım ve spermim yüzüne fıskır dı ve sexsimiz bitti.beraber banyo yaptık ve odaya outup seviş meye basladık ve ben o an bi kez daha bosaldım 4 uncu bosalmamdı ama onu yutmadı ve biz seviş memize devam ettik ve enson teyzem geldi biraz oturdum teyzem geldik ten sonra ve ben gidiyim dedim artık teyzem tm oglum dedi teyzem uzanıyodu teyzemin kızı seni gecireyim dedi kapıdan cıkmadan biraz daha öptük ten sonra cıktım gittim.artık teyzem lerde her fırsatta onu sikiyorum günlerim manyak geciyo 18 yasım da olmama ramen bu arada teyzemin kızı da 18 yasın da

No Response to "Teyze kızını siktim"