8 Eylül 2009 Salı

Komşum münevver abla

Posted on 21:36 by Damla Akbağ

merhaba ben 29 yaş ı nda bu anlattı ğ ı m inanı n gerç ek henü z yeni yaş amı ş olduğ um bi anı yı anlatmak istiyorum.komş um mü nevver gerç ekten harika bi kadı ndı r.zaten onun vü cut hatları beni inanı n kudurtuyo deli ediyo beni ç ok uzun zamandı r onu arzuluyodum ama ş imdi nasip oldu.
ama onu o kadar ç ok arzuluyodumki tam istediğ im gibi elime dü ş tü .mü nevverin kocası ş ehir dı ş ı nda bi fabrikada ç alı ş ı yodu,bunun ç ocukları da yetiş miş 2 ç ocuğ u olduğ undan evden dı ş arı ç ı kması sorun olmuyodu.bi gü n akş amleyin arabadan beraber indik ve eve doğ ru yü rü yoduk ev uzak olduğ undan sohbetimiz iyi oldu koyulaş tı yani.bizim evde kimse yoktu oda eş inden yakı nı p duruyodu sohbet falan derken oda ç ocukları kendi akrabaları na gö ndermiş sende yalnı z bende gel sohbet falan ederiz dedi bende bakalı m inş .dedim ama aklı mdan geç miyo yani arzuluyorum ama tepki verir diye korkuyodum.neyse eve vardı m ben rahat biş eyler giydim ü stte atlet alttan dar bi baksı r giymiş tim.tabi 1 saat falan oldu ben gitmeyince baktı m kapı ç aldı aç tı m kapı yı ki mü nevver ü stü me biş ey giyeyim diye iç eri gidiyodum ya boş ver gel otur dedi ben ablanı m senin gel dedi.bende o rahatlı kla geç tim karş ı sı na derken sohbet televizyon derken ç ay kahve ç ikolata muz meyveler derken sohbet baya koyulaş tı tabi bu tam karş ı mda benim yarrağ a bakı yo ben anlı yorum tabi ama anlamamaya vuruyorum kendimi ama sanki yutacak yarramı o cins yani benim yarrakda tabi biraz huysuzlaş tı kç a huysuzlaş tı oda kudurdukç a kudurdu gerç ekten sikecek gibi bakı yodum beni neysse baktı mki ne gö reyim oda frikik vermeye baş ladı bana oturur gibi yapı p eteğ inin aç ı ldı ğ ı nı farketmiyomuş gibi kı rmı zı kü lodu patlı yodu amcı k iç inde o ş ekil yaniburası ç ok sı cak dedi ö nlerini bi iki dü ğ me aç ı nca mallar hep ortaya ç ı ktı tabi iç eri gittim yatağ ı ayarladı m tabi kesin sikecektim onu kafaya koymuş tum artı k bu sefer iç eri girdim yanı nda oturdum ama ne gö reyim bu defa daha da aç mı ş her tarafı derken zaten yanı yoduk ikimizde bi bakı ş tı k ö le kaldı k valla sonra nası l olduysa ö le bi yapı ş tı kki dudaklara ama o sonra ç ekmek istedi yapma felan ama bu fı rsayı kaç ı mı ycaktı m boynuna gö ğ ü slerine her tarafı na dil atı yodum inanı n neyse oda kendini teslim etti artı k bana ve baş ladı k seviş meye yarı m saat falan seviş tik yatağ a gö tü rdü m gö ğ ü slerini amı nı ö le yalı yodumki delirmiş ti sonra o benimkini aldı ağ zı na deli olmuş tu deliii.sonra ü stü me ç ı ktı deli gibi oturdu ö le sert girdiki oooohhhhhhhh aaaaaahhhhhhhh diye sesler gelmeye baş ladı sik beni parç ala aş kı m diye yalvarı yodu.ö le sikiyodumki onu amdan gö tten hiç yapmamı ş tı ö le bi soktumki gö tten sesi dı ş ardan duyulacak diye ç ok korktum neyse baya sikiş tik.2 defa boş aldı k koyun koyuna uyumak istiyorum dedi baba gel kimse yok dedi be n kalı rsam olmaz dedi bende o gittikten yarı m saaat sonra ona gittim saat 01:00 idi.yine baş ladı k onla siliş meye yaramı ö le yalı yoduki ö le git gel yapyı m ona ki sonra konuş tuğ umuzda kocası hiç bö le sikmemiş onu sabaha kadar siktim onu amdan gö tten koyun koyuna uyuduk sonraki gü nlerde yine seviş tik bi keresinde tü tü n damı nda iş den gelirken attı m onu oraya ö le bi siktim ki ama o geceyi hala unutamam halen daha sikiş iyoruz ö le booş alı yorumki ağ zı na neyse biz ç ok mutluyuz zeviş mekten zevk alı yoruz ç oğ u zamanda ç alı ş tı ğ ı eve gidiyorum kü ç ü k bi ç ocuğ a bakı cı lı k yapı yo hemen hergü n ziyarete gidiyorum aş kı mı oda sö lediğ ine gö re artı k benim yarrak olmadan bi kere olsa dahi gü nü nü geç iremiyomuş .
neyse yine yazı cam arkadaş lar saygı lar

No Response to "Komşum münevver abla"