8 Eylül 2009 Salı

Komşumuzu siktim

Posted on 21:35 by Damla Akbağ

Ben Okan 31 yaş ı ndayı m . baş ı mdan geç en olaylardan bir tanesini sizinle paylaş mak istiyorum. birgü n canı m sı kı lmı ş tı dolaş ı rken mahalleden yolda Ayten ablaya rastladı m merhabalaş tı ktan sonra yol kenarı ndaki ç ay bahç esine oturup bir ş eyler iç meye karar verdik.Unutmadan Ayten ablayı tarif edeyim sizlere kendisi 40 yaş ı nda esmer beyaz tenli uzun boylu etine dolgun bir bayandı r benden yaş ca bü yü k olduğ u iç in kendisine Ayten abla diyordum. Canı nı n ç ok sı kı ldı ğ ı ndan hayatı nı n tekdü ze gittiğ inden bahsediyordun bende kendisini bü yü k bir hayranlı kla dinliyordum ö yle ş eyler anlatmaya baş lamı ş tı ki benim yanı mda ç ok rahat olduğ unu sö ylü yordu kocası yla olan sorunları nı rahatlı kla bana anlatı yordu. bir sü redir iliş kiye girmediğ inide sö yledi.artı k onunla olmaktan zevk almadı ğ ı nı anlatı yordun bende ş aş kı nlı kla dinlerken birden yarağ ı mı n kalkmaya baş ladı ğ ı nı fark etmiş olacakki heyacan verici değ ilmi dedi ve gü lü msedi birgü n msnde karş ı laş tı k ve ç ok kö tü olduğ unu sö yledi bende ne oldu dedim kocası nı n evi terk ettiğ ini sö yledi ve buna ü zü lü p ağ ladı ğ ı nı sö yledi teselli edecek birine ihtiyacı olduğ unu sö yledi bende istersen yanı na gelip teselli edebileceğ imi sö yledim evet yanı nda olmamı n kendisine iyi geleceğ ini sö yledi bende zaman kaybetmeden yanı na gittim kapı yı aç tı ğ ı nda gö zlerinde yaş lar vardı ve bana sarı ldı birden bir an neye uğ radı ğ ı mı ş aş ı rdı m.ü stü nde ayak bileklerine kadar geniş ç e bir elbise vardı neyse iç eri geç tik bana olanları anlattı ve tekrar ağ lamaya baş ladı bacakları ç ok gü zel gö rü nü yordu bembeyaz baldı rları harikaydı bacağ ı nda bir morluk gö rdü m o an ve nası l olduğ unu anlayamadan nası l olduğ unu sordum oda masaya ç arptı ğ ı nı sö yledi bende bakmak iç in kalktı m yanı na doğ ru yaklaş tı m ve yavaş ç a eteğ ini topladı m elimle dokunmaya baş ladı m yavaş yavaş okş uyordum bacağ ı nı o ise halen sı kı ntı ları nı anlatı yordu bende elimi ç ekerek gö zlerindeki yaş ları silmeye baş aldı m ne olduysa o an birden aramı zda bir elektriklenme oldu dudakları mı z yapiş tı birbirine ö pü ş ü yorduk ben iyice tahrik oldum. Ayten ablayı yavaş ç a yere yatı rdı m elbisesinin gö ğ ü s kı smı na gelen dü ğ meleri aç maya baş ladı m dudakları nı emerken harika bir kokusu vardı baş dö ndü rü cü dü ğ melerini aç tı m ama sutyen yok yoktu memeleri o kadar dolgun ve iriydi kii ben biran ö nce onun o muhteş em vü cudunu gö rmek istiyordum. neyse yalamaya boynundan baş ladı m sonra gö gü slerine geldim ellerimle bir yandan elbisesini omuzları ndan aş ağ ı ya doğ ru sı yı rmaya baş ladı m dolgun gö ğ ü sleri karş ı mdaydı uç ları kabarmaya baş lamı ş mosmor olmuş tu dilimle gö ğ ü s uç ları nı n etrafı nı yalamaya baş ladı m sonra ağ zı ma alı p dilimi etrafı nda gezdirirken emmeye baş aldı m yavaş yavaş tadı nı ç ı kara ç ı kara emiyordum bir yandanda amı nı okş uyordum o da rahat durmayı p koy pantolonumun dü ğ melerini aç ı p sikimi okuş amaya baş ladı amı nı n yarı ğ ı nı orta parmağ ı mla aralayarak iyice sulanması iç in aş ağ ı yukarı okş amaya baş ladı m iyice amı nı n sulandı ğ ı nı ve kabardı ğ ı nı elimle hissediyordum gö ğ ü slerinde emerek aş ağ ı doğ ru gelmeye baş ladı m tam amı na geldiğ imde kilodunu aralayı p amı na baktı ğ ı mda dudakları nı n ayrı ldı ğ ı nı gö rebiliyordum amı hafif kı llı ydı baş dö ndü rü cü gö rü nü yordu hafif etli ve yarı ğ ı ı slaktı dilimi arası na doğ ru uzattı m yalamaya baş ladı m aş ağ ı yukarı yalarken arkası nı sı da orta parmağ ı mla yoklamaya baş ladı m birden boş almaya baş ladı bağ ı rarak boş alı yordun amı ndan sular ağ zı ma akı yordu yarağ ı mı ağ zı na istediğ ini sö yledi 69 pozisyonuna geç memizi istedi ve o ş ekilde birbirimiz yalı yorduk amı nı n suları tekrar akmaya baş ladı o kadar ı slanmı tı ki dı dakları kı zarmı ş ve iki yana doğ ru hafifç e aç ı lmı ş tı yarağ ı m ağ zı nda kazı k gibi olmuş tu damarları nı n ç ı ktı ğ ı nı hissediyordum yalamaya devam ediyordu. bacakları nı iki yana ayı rdı m yarağ ı mı ağ zı nda ç ı kardı m amı nı n dudakları na sü rtmeye baş ladı m yarağ ı mı n baş ı ı slanmı ş tı sikmem iç in adeta yalvarı yordu o kadar inliyorduki kendini kaybetmiş gibiydi amı na soktum birden kö kü ne kadar soktum yarağ ı mı ahhh diye bağ ı rdı neyse sonra ki sesler ohh diye devam etti ü zerinde gidip gelmeye baş ladı m.yarağ ı m ağ ı r ağ ı r amı na girip ç ı kı yordu amı yarağ ı mı bir kı lı f gibi kavrı yordu ç ı karı p birden kö klü yordum tı rnakları nı sı rtı ma geç irmeye baş ladı bacakları nı n arası nda amı na sokup ç ı karı yordum hı zlanmaya baş ladı ğ ı mda ç ı ğ lı klar atmaya baş aldı deli gibi sikiyordum ben yarağ ı mı soktukç a daha hı zlı sik diye bağ ı rı yordu deli gibi amı na girip ç ı kı yordum Ayten abla bir kaç kez orgazm olmuş tu ve bende artı k daha fazla dayanamı yordum iç ine boş almak istiyordum bacakları nı omzuma aldı m amı bacakları nda ö yle bir fı rlamı ş tı ki kabarmı ş yarı ğ ı aç ı lmı ş tı bir sü re yarağ ı mı amı na sü rttü m sonra yavaş ç a baş ı nı amı nı yararak iç ine doğ ru sokmaya baş ladı m kö kü ne doğ ru girdiğ inde ağ ı r ağ ı r girip ç ı kmaya baş ladı m kazı k gibi yarağ ı m amı ndaydı girip ç ı kı yordun gö ğ ü s uç ları nı sı kmaya baş ladı ğ ı mda sanki delirmiş ti sik sik diye bağ ı yordu hı zlanmaya baş ladı m amı nda sonra gidip gelirken amı na boş almaya baş ladı m akı yordum amı na yarağ ı mı ç ı kardı ğ ı mda amı aç ı lmı ş tı deliğ i aç ı lmı ş tı tirtiriyordu sonra beraber duş almaya banyoya gittik amı nı yalayarak boş altmam iç in kü vete oturup bacakları nı araladı elleriyle amı nı n dudakları ayı rdı ö ylece yalamamı istedi deli gibi emmeye baş ladı m ı slak ı slak emiyordum tekrar boş almaya baş ladı .istediğ im zaman kendisini sikebileceğ imi sö yledi ve dudakları mda birbirimizi yı kadı ktan sonra kendi eliyle besledi ve yolcu etti.O kadar hoş una gittiki yaptı kları m geceleri beni dü ş ü nerek amı nı parmaklayarak uyuduğ u yazmı ş tı geç en gü n FARKLI ZEVLER YAŞ AMAK İ STEYEN BAYANLAR bana ulaş abilirsiniz hayal edemeyeceğ iniz anlar sizleri bekliyor.

kalexter@hotmal.com
skype adresi:kalexter78

No Response to "Komşumuzu siktim"