8 Eylül 2009 Salı

Komsuma Kaydim

Posted on 19:11 by Damla Akbağ

Merhaba,
Ben Mert, 30 yaşındayım. 170 boyunda 80 kiloyum, esmerim. Atletik sayılmayacak bir vücudum var yani biraz göbekliyim. Göbeğimin altında 10 santimlik küçük bir penisim var. Özel bir lisede fizik öğretmeniyim.
Karım Merve ise 28 yaşında, 160 boyunda 55 kilo, kumral, yeşil gözlü. Saçları omuzlarından aşağılara uzanıyor ve dalgalı. 85-65-100 ölçülerinde, tam bir balık etli fıstık. Kocaman göğüsleri, ayva göbeği, koca latin kalçaları ile tüm erkekleri büyüler. O da bir hastanede hemşire olarak çalışıyor.
5 yıllık evliyiz ve çocuğumuz yok.
Bir apartmanın 3. ve en üst katında oturuyoruz, her katta 2 daire var. Karşı dairede 4 üniversiteli genç oturuyorlar: Ahmet, Hamdi, Tan, Behçet. İlk taşındıkları gün onlara çay ve kurabiye götürdük ve tanıştık. O gün bana çaktırmadan seksi karımın kıçını dikizlediklerini sanıyorlardı oysa ben herşeyin farkındaydım ve bundan inanılmaz zevk alıyordum. Günler geçti, samimiyet ilerledi, karımı hala dikizliyorlar ama eskisi kadar çekinmiyorlardı.
Eve gelen giden hiç eksik olmuyordu. Sabaha kadar gürültüler, kahkahalar... Karımın nöbetçi olduğu bir günde, geç bir vakit, gürültüden rahatsız olduğumu söylemek için kapıyı çaldığımda iç çamaşırlı bir kız kapıyı açtı. Poker oynuyorlardı, kaybeden üzerinden bir parça çıkartıyordu. Beni de davet ettiler, ben de katıldım oyuna sabaha kadar hepsini yenmiş, üzerimden tek parça çıkarmadan donlarına kadar soymuştum onları. Ben evden ayrıldıktan sonra neler olacağını biliyordum ama karımı aldatmak istemiyordum.
Birkaç gece sonra yine bir poker partisi vardı evde, beni de davet ettiler. Salona girdiğimde 3 erkek masayı hazırlıyordu, hiç kız olmaması beni hayal kırıklığına uğratmıştı ama belli etmemeye çalışıyordum. Oyun başladığında fasulyesine oynuyorduk fakat saat ilerleyip paralar azaldıkça değişik ödeme teklifleri başlamıştı. Biri kız arkadaşının sütyeniyle açtı oyunu... Ben şaşırmıştım, "Nasıl yani dedim?" "Eğer kaybederse, kazanana kız arkadaşının sütyenlerinden birini getirip verecek." dediler. Diğeri, "Bulaşığı ben yıkarım." dedi... Bu kadar gürültülü gecelerin nedenini anlamıştım artık. Fasulyelerin çoğu ben de ve Tan'daydı. Biz de elimizdekilerin yarısını ortaya sürdük ve kaybettik. Ahmet hem kız arkadaşının sütyenini getirmekten kurtulmuştu hem de bayağı fasulye kazanmıştı, Behçet'e de bulaşıklar kalmıştı. Oyun devam ediyordu... Birkaç el sonra bütün fasulyeler Tan'daydı ve rest çekiyordu. Ahmet "Kız arkadaşımla bir gece..." diyerek gördü. Behçet "Kız arkadaşımın yüzüne attırırsınız hepiniz..." dedi. Sıra bendeydi: "Tüm evin temizliği..." diyerek ben de gördüm. Elime çok güvenmeme rağmen yine yenilmiştim.
Son ele geldiğimizde, elimde 3 as vardı ve temizlikten kurtulmam gerekiyordu. Hamdi rest çekti, diğerleri de gördüler, sıra bendeydi ve yenilmem imkansızdı ben de "Karımla bir gece, hepiniz..." diyerek gördüm. Hepsinin gözleri parlamıştı. Kağıtları açtığımızda Hamdi'nin elinde floş royal vardı ve o an 4. asın nerede olduğunu görmüştüm. Hem temizlikten kurtulamamış hem de karımı kaybetmiştim kumarda.
Aradan 1 haftaya yakın bir zaman geçti ama ben hala karım Merve'ye durumu açamamıştım. Okuldan dönerken ona konuyu nasıl açacağımı düşünüyordum. Eve geldiğimde komşularımızın kapısının açık olduğunu fark ettim. Sürpriz yapmak için içeri girdiğimde manzara şuydu 4 erkek çırılçıplak soyunmuş, poker oynuyorlardı. Dikkatlice masanın altına baktığımda, karımın onlara sırayla oral seks yaptığını gördüm. Birini boşaltıp döllerinin hepsini yutuyor, sonra diğerine dönüyor ve ona oral seks yapmaya başlıyordu. Ben de hemen pantolonumu indirip kendimle oynamaya başladım. Ahmet "Ooo, Mertçiğim, hoşgeldin. Karın da borcunu ödemeye başlamıştı, sen de çok oyalanma bulaşıklardan başla, istersen." diyerek beni o halde mutfağa yolladı.
Ben mutfakta bulaşıkları yıkadım, dolapları temizleyip tezgahı sildim, o sırada karım hepsine oral seks yapmayı ancak bitirmişti. Mutfağa beşi beraber geldiler. Karım "Bana niye söylemedin? Bayılacağımı biliyordun... Ah benim tatlı aşkım." diyerek dudaklarımdan öptü beni. Behçet de "Bu böyle olmaz. Gidin, üzerinize doğru düzgün bir şeyler giyip gelin." dedi.
Eve girdiğimizde, karımdan, hep evde giymesini istediğim gibi seksi bir kıyafetle, onlara kek götürdüğünü, borcumu ödemeye gittiğini zannedip ona olanları anlattıklarını ve karımın bu fikirden çok tahrik olup hemen ödemeye başladığını öğrendim. Bu ayrıca karımı kumarda ortaya sürdüğüm için, bir cezaydı bana. Birlikte hızlıca soyunduk ve beraber duşa girdik. Duştan çıktığımızda karımın harika bir fikri vardı: İkimizde üzerimizde sadece bulaşık önlükleri ile karşıya geçecektik, bir farkla, karım ayrıca 10 santim topuklu bir çift ayakkabı giyecekti. Bizi öyle gördüklerinde bayıldılar onlar da. Karım "Kocacığıma da biraz yardım ederim, değil mi çocuklar?" diyerek izni kopardı.
Karım banyoyu temizleme görevini üstlendi, ben de evi süpürüp silecektim. İlk odaya girdim süpürgeden sonra, yere silmeye başladığımda önce karımın kesik kesik inlemelerini duydum, sonra çığlıklar ata ata nefessiz kaldı. Ben 2. odayı bitirirken yine banyodan karımın inlemeleri geliyordu. Koridoru geçip banyo kapısının önüne geldiğimde sikim dimdik oldu: Karım çömelmiş küveti temizlerken, çocuklardan biri geliyor, karımın belini havaya dikip onu domaltıyor, arkadan amına girip sikmeye başlıyordu. Boşalacağına yakın içinden çıkıp sırtına boşalıyor ve banyodan çıkıyordu, Merve yeniden çömelip işine dönüyordu. Bu böyle dördü de boşalana kadar sürdü. Bu sıralarda benim de işim bitmişti.
Karım ve ben üzerimizde sadece mutfak önlükleri, yeni emirlerini beklerken, Tan kıçıma bir şaplak atıp "Bunun kıçı da karısının ki kadar güzelmiş. Siki de küçücük, ibne midir, nedir? Ama biz karısı dururken ibneyi sikmeyiz." dedi. O an sikim önlüğü delecekti neredeyse. Benim önlüğü çıkarıp yere yatmamı istediler. Karım da önlüğü çıkarmıştı. Karımı da üzerime ters olarak oturttular. Karım elleriyle tuttuğu sikimi kıçına yerleştirdi. Ben içine girdikten sonra, üzerime tam olarak yatıp bacaklarını diğerlerinin siklerini amına alacak şekilde açtı. Önce Ahmet sikini amına dayadı Merve'nin. Biraz sürtündükten sonra tamamını yavaşça soktu ve kökledi. Karımın zaten daracık götü iyice daralmış, sikim artık ezilmişti. Bu esnada diğerleri Merve'nin ağzına veriyorlardı. Ahmet'in sıkıştırdığı sikim, birkaç gitgelden sonra ve olayın heyecanıyla tüm dölleri kıçına boşaltıvermişti. Öylesine daralmıştı ki Merve'nin göt deliği, 10 santimlik incecik sikim boşaldıktan sonra bile çıkmıyordu dışarı.
Ahmet boşaldıktan sonra yerini Hamdi aldı. O, biraz önce karımın ağzına verdiği için çabucak boşalmış, yerini Tan'ın kallavi malafatına bırakmıştı. Karımın acı acı inlemeleriyle beraber, sikinin tamamı içindeydi artık. Her seferinde başına kadar çıkartıp aniden köklüyordu sikini. Ben karımın götünde, o ise amındaydı ama arada sanki sadece incecik bir zar varmış gibi herşeyi hissediyordum. Giriş çıkışlarını, sikinin kertiğini, kalın damarlarını sikimde hissediyordum. Tan'ın koca taşakları her yüklenişinde taşaklarıma, bacak arama çarpıyordu. Ben yeniden sertleşmiştim. Tan içine boşaldığında dölleri öylesine doldurdu ki Merve'nin daracık amını, bir kısmı taşıp taşaklarımdan götüme kadar süzüldü. Behçet sırasını beklerken iyice azmıştı. O da hemen yerini alıp birkaç git gelden sonra boşaldı ve karım derin bir "Ohh!" çekti.
Temizlenmek için banyoya gittiğimizde sikim sanki zonkluyordu. Evet karım daha önce başkalarıyla birlikte olmuştu ama hep bizim kontrolümüzde ve aynı anda sadece bir kişiyle. Şimdi 4 erkek karımı defalarca becermişti ve yeniden becermek istiyorlardı. Karımla hızlıca duş aldık, karım amında ki ve göt deliğindeki dölleri de elinden geldiğince temizlemeye uğraştı. Odaya döndüğümüzde, dördü de yeniden sertleşmiş karımı sikmeye hazırlardı. Beni yine yere yatırdılar, karım da üzerime ters bir şekilde uzandı, 69 olmuştuk şimdi. "Daha yakından görmek istersin belki, karının götünü nasıl siktiğimizi." diyerek kahkahalarla aşağılıyorlardı beni.
Karımın bızırı dilimin ucundaydı ve ben şehvetle yalıyor, ısırıyor, öpüyordum. Karım inleye inleye kıçını sallıyor, "Hadi! Götümü de sikin, kocamın burnunun ucunda. İbne pezevenk belki kıymetimi biraz anlar!" diyerek sırayla onları çağırıyordu. Yine aynı sırayla karımın bu kez götünü sikmeye başladılar. Bütün gece üçer kere boşaldıkları için bu kez boşalma süreleri uzamıştı. Karım çığlıklar atıp kaçmaya çalıştıkça, çocuklar daha sert yükleniyor, daha derine girmeye çalışıyorlardı. Ben de karımın amını bızırından başlayarak yalıyor, dilimin tamamını amına sokuyor, ne kadar temizlemeye uğraşmış olsa da amında az önceden kalan döllerin tadını alabiliyordum. Karım kendini kaçırdıkça, o sırada kim sikiyorsa onun taşakları alnıma çarpıyor, amı dilimden kurtuluyor, dilim biraz Merve'nin götüne ama çoğunlukla onu sikenin taşaklarına, sikine değiyordu. Ahmet boşaldıktan sonra yerini Hamdi aldı. Dilim taşaklarına değdiğinde ürperip çekmeye çalışsa da sonlara doğru taşaklarını bana yalata yalata boşaldı.
Tan içine girmeye uğraşırken ben karımı sakinleştirmeye çalışıyor, "Sık dişini aşkım, bak, çoğu girdi azı kaldı..." gibi laflar ediyordum. Artık dayanamayan karım "Ulan ibne! Sana girmiyor, bana giriyor. Sen hem seyrediyor, hem de ağzıma veriyorsun. Sus da tadını çıkartayım." diye beni susturdu ve başbaşa fantazilerimizde yaptığı bir şeye başladı. Sikimi ağzından çıkardı ve bacaklarımın iç kısımlarını öpmeye, okşamaya başladı. Ne yapmak istediğini anlamıştım: Prostat masajı. Kendini herife siktirirken benim de ibneliğimi ispatlayacaktı. O anın zevkiyle hiçbir şey düşünmüyordum, kendimi zevk denizine bırakmıştım.
Tan yerini Behçet'e bıraktığında döller yüzüme akmaya başlamıştı artık. Ben karımın bızırından yalamaya başlıyor, dilimi amının içine sokup sokup çıkartıyor, Behçet'in sikinin Merve'nin amına sığmamış kısmını yaladıktan sonra taşaklarında dilimle daireler çiziyordum. Karım da elleriyle bacaklarımın iç kısımlarını okşarken, diliyle bacak aralarımı yalıyor, emiyordu. Dili yavaş yavaş anüsüme yaklaşıyordu. Kendimi tamamen bu zevk denizine bıraktım. Merve'nin dili öyle maharetliydi ki anüsüm yumuşacık olmuş, sikilmek istercesine açılmıştı. Merve'nin dili anüsümü yeterince genişlettiğine ikna olunca taşaklarımı yalamaya geçti, o sırada elleriyle de kalçalarımı okşuyordu. Sikimin başını emmeye başladığında, orta parmağı da anüsümü zorlamaya başlamıştı. Sikimin tamamını ağzına aldığı an, parmağı da tamamen içimdeydi.
Behçet Merve'nin götünü sikerken öyle yükleniyordu ki döller yüzüme akıyordu. Ben Behçet'in taşaklarını yalarken dölleri de yalayıp yutuyordum. O sırada Merve sikimin tamamını ağzına almış, anüsüme tamamen soktuğu parmağını içimde hareket ettirip beni boşalmaya hazırlıyordu. Önce Behçet boşaldı ve karımın içinden çıktı. Ben dudaklarımı göt deliğine dayadım ve dilimle karımın kıçını becermeye başladım. 4 erkek şaşkınlıkla bizi izliyorlardı... Karım bir kez daha boşaldı o an ve bütün zevk sıvıları çenemden boynuma ve yere aktı. Benim boşalmam ise inanılmazdı. Kıçımda karımın orta parmağı, sikim ağzında, her tarafım zevk suyu, "Merve! Seni seviyorum aşkım..." "İbne pezevengin orospusunu çok seviyor..." "OHHHH!" diye çığlık atarak, titreye titreye hayatımın en şiddetli orgazmını yaşadım.
Kendime gelmem neredeyse yarım saati buldu. Üzerime yığılıp kalmış karımı kaldırıp gençlere teşekkür ederek kendi evimize gittik, onların şaşkın bakışları altında.
Yorumlarınızı, fikirlerinizi ve resimlerinizi bekliyoruz...
merve_mert_31@hotmail.com

No Response to "Komsuma Kaydim"