9 Eylül 2009 Çarşamba

İki Doktor Arasındaki Hemşire

Posted on 16:32 by Damla Akbağ

Özel ve ünlü bir hastanede çalışıyordum. Benim gibi aynı hastanede çalışan, bir doktor arkadaşım daha vardı. İkimizde bekar olduğumuzdan bazen aynı evde kalırdık. Kimi zaman kızları paslaşırdık ama bir gün farklı birşeyler yaşadık.
Hakan’nın arada bir siktiği bir hemşire vardı. Farklı bir hastanede çalışan. Ben kendisiyle karşılaşmamıştım. Birgün eve geldiğimde beraber oturuyorlardı ve tanışmış olduk. Minyo sayılabilecek bir yapısı olmasına rağmen iri göğüsleri vardı. Hatta giydiği blüzden hafifçe taşmış idi. Kısa bir süre sonra sohbetten sonra ben çıkmak istedim. Selma ise benim yolum üzerinde biryerde oturuyormuş. Beni de bırakırsın demişti. Ben Hakan’a baktım ve hayır işareti yaptı. Ben bırakırım dedi. Ama Selma gerek yok uzak, bak Murat o tarafa gidiyormuş falan dedi. Sonra Hakan bana tamam sen aşağıda biraz bekle, sonra bırakırsın dedi. Tamam deyip otoparka indim ve beklemeye başladım. Hakan kesin sikecekti kızı. Onları düşünmek sikimin kalkmasını sağladı. Neyse yaklaşık yarım saat sonra geldi Selma. Önce topuz şeklinde olan saçları bu kez açık idi. Belli yukarıda yarrağı yemişti. Biz yola çıktık, havadan sudan derken telefon numaramı aldı. Telefonla konuşmayı severmisin diye sordu. Bende sohbet güzelse diye cevap verdim. Onu eve bırakıp kendi evime yola devam ettim. Yaklaşık 10 dakika sonra Selma aradı. Hem telefon numarasını vermiş oldu ve hemde kısa bir süre sohbet ettik. Sonra sohbet eve gidince devam etti.Ertesi gün işyerinde Hakan’a olanları anlattım, o da bana ağzına verseydin ya dedi. Senden onay almadan ayıp olur demiştim. Bir ara sikersin demişti. Bizde birkaç gün sonra eve alırım dedim. Sonradan randevulaşıp buluştuk ve Hakan’nın evine gittik. Üzerinde dar diyebileceğimiz beyaz bir gömlek ve altında diz üstü siyah bir etek vardı. Etek likralı olduğundan vücuduna yapışmış idi. Haberliydi Hakan ve gelmeyecekti. Bizde havadan sudan derken cinsellik konularına daldık. Çay içerken elini tuttum ve güzel bir slow müzik açtım. Dans etmeye başladık. Ama benim sik kazık gibi olmuştu ve ona dokunuyordu. Rahatsız olmayı bırakın iyice sokuldu bana. Benim için bu işaret yeterdi ve ben öpmeye başladım alnından. Yavaş yavaş dudaklara indim ve kanepeye geçtik. Orada devam ettik öpüşmeye ve bu arada elimle göğüslerini okşamaya başladım gömlek altından. Ok yaydan çıkmıştı artık. Selma’nın elini pantolonumun üzerinden sikimin üzerine koydum. Oynamaya başlamıştı. Eteğide iyice sıyrılmıştı artık. Bir süre sonra pantolonumu indirdim. Selma’da külotumu indirim sikimi öpüp emmeye başladı. Harika idi. Birçok kız bu saksafon işini yapardı ama çok azı ustaydı bu konuda. Selma’da bunlardan biri idi. Birkez ağzına boşalttı beni. Birkaç dakika sonra ben yeniden sertleştim ve devam ettik. Karı azmıştı artık iyice. Salonda ben kanepeye yattım, Selma ise üzerine çıktı. Eliyle sikimi yerleştirdi ve zıplamaya başladı. Tedbir açısında prezervatif kullanıyordum tabi. Zıpladıkça sütyeni içinden göğüsleri sallanıyordu. Bende artık sütyeni çıkartmıştım ve memelerini özgür bırakmıştım. Üzerime eğiliyordu ve bende göğüslerini emiyordum. Bir süre sonra beraber boşaldık ve duşa geçip yıkandık. Sonra evine bıraktım yine. Birkaç gün sonra Hakan ile konuşuyorduk yine. Tekrar çağıralım dedik. Aradık, müsaitti ve geldi. Hatta annesi evde yoktu ve sabaha kadar müsaitti.

Hakan şarap açtı. Selam’da bu kez beyaz body ve kot vardı. Selma’nın üzerine döktü. Hemen üstündekini çıkarınca muhteşem göğüsler yine önümüzde idi. Ben bir fırsat bulup memelerine arkadan sarıldım. Yapma falan dedi, görecek dedi. Sözüm ona haberi yoktu Hakan’ın. 10-15 dakika geçmişti ki Hakan Selma’yı yatak odasına çağırdı. Kapı aralıklı idi. Selma diz çökmüş Hakan’ı ağzıyla boşaltıyordu. Tam zamanı dedim ve arkalarından girdim. Hakan biraz bozuldu önce ama ben sikimi Selma’nın arkasına dayamıştım bile. Ben amından Hakan ise ağzından sikiyorduk artık. Bir posta boşaldık biz. Sonra ben yatağa yatıp üzerime Selma’yı aldım. Bu kez ayakta durup ağzına verdi. Sonra Selma’yı ben iyice üzerime eğdim ve Hakan diğer deliğe, götünü zorlamaya başladı. Sonradan öğrendim daha öncede götünden sikmiş. Selma için ise grup yabancı değilmiş zaten. Çılgınlar gibi sikiyorduk kaşarı. Selma doktor tostu olmuştu aramızda. Bir süre daha böyle gidip geldik ve yine boşaldık... Ben artık yorulmuştum. Kaşarı doyurmak zordu. Sırt üstü yatarken biraz uyumuşum ve onlar devam devam etmişler. Uyandığımda Selma diz dirsek pozisyonundaydı ve Hakan’a amını sunuyordu. Uyandığımı farkedince benimkini ağzına aldı ve tekrar kaldırdı. Zaten memelerin serbest sallanışını görmek bile yetiyordu bana . Bir süre daha böyle sikişmeye devam ettik. Artık iyice geç olmuştu. Bir yerde durmak gerekiyordu. Hakan boşaldıktan sonra ben geçtim arkasına ve iyice ıslanmış olan amından sikmeye devam ettim. Tam boşalacakten bu kez dışarı çıkarttım ve kalçalarına boşaldım. Üçüncü posta olduğundan fazla meni çıkmadı bu kez. Artık iyiden iyiye yorulmuştuk. Sabaha karşı evine bıraktık Selma’yı.

No Response to "İki Doktor Arasındaki Hemşire"